Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингового підходу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингового підходу
Increasing the competitiveness of a tourist enterprise on the basis of a marketing approach |
|
Creator |
Кіфа Д.М.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
маркетингова діяльність competitiveness marketing activity |
|
Description |
Мета дослідження: визначити набір ключових чинників, що забезпечують створення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності туристичних.
The purpose of the study: to identify a set of key factors that ensure the creation of competitive advantages and increase the competitiveness of tourism. |
|
Date |
2019-05-20T21:36:43Z
2019-05-20T21:36:43Z 2019 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9397
|
|
Language |
uk
|
|