Запис Детальніше

Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингового підходу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингового підходу
Increasing the competitiveness of a tourist enterprise on the basis of a marketing approach
 
Creator Кіфа Д.М.
 
Subject конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
competitiveness
marketing activity
 
Description Мета дослідження: визначити набір ключових чинників, що забезпечують створення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності туристичних.
The purpose of the study: to identify a set of key factors that ensure the creation of competitive advantages and increase the competitiveness of tourism.
 
Date 2019-05-20T21:36:43Z
2019-05-20T21:36:43Z
2019
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9397
 
Language uk