Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми
Improving the advertising activities of the travel company |
|
Creator |
Дядяєва, А.С.
|
|
Subject |
рекламна діяльність
туристична фірма advertising activity travel agency |
|
Description |
Метою дослідження є: - визначення місця і ролі реклами в просуванні туристських послуг; - аналіз досвіду рекламної діяльності туристських організацій в Україні; - визначення методичних підходів здійснення рекламної діяльності в туристичному підприємстві; - визначення системи показників і критеріїв оцінки ефективності рекламної діяльності організацій сфери туризму; - визначення основних напрямків і чинників підвищення ефективності рекламних кампаній в туризмі. The research objective is: - determining the place and role of advertising in promoting tourist services; - analysis of the experience of advertising activities of tourist organizations in Ukraine; - definition of methodical approaches to advertising activities in a tourist enterprise; - definition of the system of indicators and criteria for assessing the effectiveness of advertising activities of tourism sector organizations; - definition of the main directions and factors of increasing the effectiveness of advertising campaigns in tourism. |
|
Date |
2019-05-20T21:57:59Z
2019-05-20T21:57:59Z 2019 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
|
|
Language |
uk
|
|