Запис Детальніше

Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми
Improving the advertising activities of the travel company
 
Creator Дядяєва, А.С.
 
Subject рекламна діяльність
туристична фірма
advertising activity
travel agency
 
Description Метою дослідження є:
- визначення місця і ролі реклами в просуванні туристських послуг;
- аналіз досвіду рекламної діяльності туристських організацій в Україні;
- визначення методичних підходів здійснення рекламної діяльності в туристичному підприємстві;
- визначення системи показників і критеріїв оцінки ефективності рекламної діяльності організацій сфери туризму;
- визначення основних напрямків і чинників підвищення ефективності рекламних кампаній в туризмі.
The research objective is:
- determining the place and role of advertising in promoting tourist services;
- analysis of the experience of advertising activities of tourist organizations in Ukraine;
- definition of methodical approaches to advertising activities in a tourist enterprise;
- definition of the system of indicators and criteria for assessing the effectiveness of advertising activities of tourism sector organizations;
- definition of the main directions and factors of increasing the effectiveness of advertising campaigns in tourism.
 
Date 2019-05-20T21:57:59Z
2019-05-20T21:57:59Z
2019
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9400
 
Language uk