Запис Детальніше

Модель процесу навчання дисципліні

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель процесу навчання дисципліні
Модель процесса обучения дисциплине
The model of an educational process of discipline
 
Creator К.С. Малишкіна
А.Б. Єгоров
Р.В. Лохмачьов
Е.С. Малышкина
А.Б. Егоров
Р.В. Лохмачёв
K.S. Malyshkina
A.B. Egorov
R.V. Lohmachev
 
Subject Виховання
УДК 658.5.012.1
процес навчання, одинична реалізація процесу навчання, показники якості, коефіцієнт результативності студента, параметр викладання, ефективність процесу навчання
процесс обучения, единичная реализация процесса обучения, показатели качества, коэффициент результативности студента, параметр преподавания, эффективность процесса обучения
educational process, the unit of an educational process, quality coefficients, coefficient of student’ efficiency, parameter of teaching, effectiveness of an educational process
 
Description В статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представленої уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дистанційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для визначення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчання для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу.
В статье анализируются модели процесса обучения дисциплине различной сложности с помощью представленной унифицированной модели единичной реализации процесса обучения. Рассмотрены модели таких процессов, как дистанционное и индивидуальное обучение (без учета и с учетом влияния преподавателя соответственно), для определения их показателей качества – результативности и эффективности процесса. Применение предложенных моделей при решении проблемы повышения качества и управляемости позволит оптимизировать процессы обучения для различных специальностей, реальных способностей студентов, уровня обеспеченности процесса.
In the given work the models of varying complexity educational process were analyzed by using the unified model of the unit of an educational process. The models of processes such as distance (with a glance the influence of teachers) and individual training (no metering the influence of teachers) were considered to determine their quality coefficients – effectiveness and efficiency of the process. Application of the proposed models for solving the problem of improving the quality and controllability will make it possible to optimize an educational process for the real specialties, real abilities of the students and provision levels of the process.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2010
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2715
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2010. — № 3(25). 208-212
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2010. — № 3(25). 208-212
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2010. — № 3(25). 208-212
2073-7378
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2715/zhups_2010_3_51.pdf