Повышение маневренности и мобильности модульных машин аэродромно-технического обеспечения полетов авиации
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Повышение маневренности и мобильности модульных машин аэродромно-технического обеспечения полетов авиации
Підвищення маневреності модульних машин аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації The manoeuvrability and mobility increase of modular engines of the aviation flights airfield-technical ensuring |
|
Creator |
Б.Г. Васильев
Ю.В. Баистов С.А. Бодько В.В. Кириченко Б.Г. Васильєв Ю.В. Баістов С.О. Бодько В.В. Кириченко B.G. Vasil’ev Y.V. Baistov S.A. Bodko V.V. Kirichenko |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 656.052.46 модульная схема машины, автопоезд, одноосный прицеп, маневренность, управляемость, устойчивость движения модульна схема машини, автопотяг, одновісний причеп, маневреність, управляємість, стійкість руху modular engine scheme, articulated truck, monoaxial trailer, manoeuvrability, controllability, steadiness of movement |
|
Description |
Впервые обосновывается возможность построения модульной машины с расположением одноосного прицепа с неповоротными колесами впереди тягача. Получен способ управления, обеспечивающий управляемость и устойчивость криволинейного движения такого автопоезда. Показана применимость разработанной методики и для обычного автопоезда с задним расположением прицепа при движении задним ходом.
Вперше обґрунтовується можливість побудови модульної машини з розташуванням одновісного причепа з неповоротними колесами попереду тягача. Отриманий спосіб керування, що забезпечує управляємість та стійкість криволінійного руху такого автопотягу. Показана застосовуваність розробленої методики і для звичайного автопотягу з заднім розташуванням причепу при русі заднім ходом. The possibility of modular engine construction with the disposition of the monoaxial trailer with unrotary wheels in front of the prime mover is grounded for the first time. The way of driving, which provides controllability and steadiness of the curvilinear movement of the articulated truck of such a kind is obtained. The applicability of the developed methodology for the usual articulated truck with the back disposition of the trailer by reverse movement is shown. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2011
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2793
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 1(27). 31-34
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 1(27). 31-34 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 1(27). 31-34 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2793/zhups_2011_1_10.pdf
|
|