Запис Детальніше

Повышение маневренности и мобильности модульных машин аэродромно-технического обеспечения полетов авиации

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Повышение маневренности и мобильности модульных машин аэродромно-технического обеспечения полетов авиации
Підвищення маневреності модульних машин аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації
The manoeuvrability and mobility increase of modular engines of the aviation flights airfield-technical ensuring
 
Creator Б.Г. Васильев
Ю.В. Баистов
С.А. Бодько
В.В. Кириченко
Б.Г. Васильєв
Ю.В. Баістов
С.О. Бодько
В.В. Кириченко
B.G. Vasil’ev
Y.V. Baistov
S.A. Bodko
V.V. Kirichenko
 
Subject Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 656.052.46
модульная схема машины, автопоезд, одноосный прицеп, маневренность, управляемость, устойчивость движения
модульна схема машини, автопотяг, одновісний причеп, маневреність, управляємість, стійкість руху
modular engine scheme, articulated truck, monoaxial trailer, manoeuvrability, controllability, steadiness of movement
 
Description Впервые обосновывается возможность построения модульной машины с расположением одноосного прицепа с неповоротными колесами впереди тягача. Получен способ управления, обеспечивающий управляемость и устойчивость криволинейного движения такого автопоезда. Показана применимость разработанной методики и для обычного автопоезда с задним расположением прицепа при движении задним ходом.
Вперше обґрунтовується можливість побудови модульної машини з розташуванням одновісного причепа з неповоротними колесами попереду тягача. Отриманий спосіб керування, що забезпечує управляємість та стійкість криволінійного руху такого автопотягу. Показана застосовуваність розробленої методики і для звичайного автопотягу з заднім розташуванням причепу при русі заднім ходом.
The possibility of modular engine construction with the disposition of the monoaxial trailer with unrotary wheels in front of the prime mover is grounded for the first time. The way of driving, which provides controllability and steadiness of the curvilinear movement of the articulated truck of such a kind is obtained. The applicability of the developed methodology for the usual articulated truck with the back disposition of the trailer by reverse movement is shown.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2011
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2793
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 1(27). 31-34
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 1(27). 31-34
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 1(27). 31-34
2073-7378
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2793/zhups_2011_1_10.pdf