Численное моделирование обтекания сверхкритического профиля с модифицированной верхней (нижней) поверхностью
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Численное моделирование обтекания сверхкритического профиля с модифицированной верхней (нижней) поверхностью
Чисельне моделювання обтікання надкритичного профілю з модифікованою верхньою (нижньою) поверхнею Numerical simulation of flow around of the supercritical airfoil with modified upper (lower) surface |
|
Creator |
И.А. Каленюк
І.А. Каленюк I.А. Kaleniuk |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 533.692 сверхкритический профиль, число Маха, угол атаки, коэффициент подъемной силы, коэффициент лобового сопротивления, модификация поверхности профиля, задняя кромка надкритичний профіль, число Маху, кут атаки, коефіцієнт під`ємної сили, коефіцієнт лобового опору, модифікація поверхні профілю, задня кромка supercritical airfoil, Mach number, angle of attack, lift coefficient, drag coefficient, modification of the surface of airfoil, trailing edge |
|
Description |
Проведено численное моделирование обтекания сверхкритического профиля второго поколения McDonnell/Douglas DSMA-523 с острой и модифицированной задней кромкой в трансзвуковом диапазоне скоростей и широком диапазоне углов атаки. Модификация формы профиля заключилась в изменении верхней (нижней, обеих) поверхности с целью утолщения задней кромки профиля на величину от 0,5 до 2% длины хорды. Проведен анализ влияния изменения формы сверхкритического профиля на его основные аэродинамические характеристики.
Проведено чисельне моделювання обтікання надкритичного профілю другого покоління McDonnell/Douglas DSMA-523 з гострою та модифікованою задньою кромкою у трансзвуковому діапазоні швидкостей та широкому діапазоні кутів атаки. Модифікація форми профілю полягала у зміні верхньої (нижньої, обох) поверхні з метою збільшення товщини задньої кромки профілю на величину від 0,5 до 2% довжини хорди. Проведено аналіз впливу зміни форми надкритичного профілю на його основні аеродинамічні характеристики. A numerical simulation of flow around of the supercritical airfoil of the second generation McDonnell/Douglas DSMA-523 with a sharp and a modified trailing edge in the transonic speed range and a wide range of angles of attack was done. Modification of the shape of the airfoil consisted in changing the upper (lower, both) of the surface to thickening of the trailing edge of airfoil by an amount of 0,5 to 2% chord length. The analysis of the impact of change in the shape of a supercritical airfoil on its basic aerodynamic characteristics was made. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2011
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2795
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 1(27). 41-46
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 1(27). 41-46 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 1(27). 41-46 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2795/zhups_2011_1_12.pdf
|
|