Інноваційні підходи до організації зовнішніх комунікацій у освітньому менеджменті
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні підходи до організації зовнішніх комунікацій у освітньому менеджменті
|
|
Creator |
Федотов, А.Є.
|
|
Subject |
соціальний маркетинг
комунікації інноваційність социальный маркетинг коммуникации инновационность |
|
Description |
Проблема зовнішніх комунікацій найбільш гостро постає у сучасних умовах. Це пов’язано з тим, що міста, перенасичені рекламними банерами, стають все більш розважальними, ніж культурними центрами. А університети все більш втрачають свою популярність серед населення. У таких обставинах, актуальним є питання про активний розвиток і модернізацію зовнішніх комунікацій освітніх закладів, тобто соціальний маркетинг ВУЗів. Незалежно від того, що українські ВУЗи – це частково комерційні заклади, перш за все, вони відіграють важливу соціальну роль, яка повинна бути донесена до молоді. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28485 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-17T07:15:04Z
2012-09-17T07:15:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федотов, А.Є. Інноваційні підходи до організації зовнішніх комунікацій у освітньому менеджменті [Текст] / А.Є. Федотов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 210-213.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28485 |
|
Language |
uk
|
|