Исследование влияния отклонения задней кромки крылового профиля на его аэродинамические характеристики
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Исследование влияния отклонения задней кромки крылового профиля на его аэродинамические характеристики
Дослідження впливу відхілу задньої кромки крилового профілю на його аеродинамічні характеристики Investigation of influence of the deviation of the trailing edge of supercritical wing airfoil on its aerodynamic characteristics |
|
Creator |
И.А. Каленюк
І.А. Каленюк I.А. Kaleniuk |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 533.692 сверхкритический профиль, критическое число Маха, угол атаки, коэффициент подъемной силы, коэффициент лобового сопротивления, задняя кромка надкритичний профіль, число Маху, кут атаки, коефіцієнт під`ємної сили, коефіцієнт лобового опору, задня кромка supercritical airfoil, Mach number, angle of attack, lift coefficient, drag coefficient, trailing edge |
|
Description |
Проведены исследования влияния отклонения задней кромки крылового сверхкритического профиля McDonnell/Douglas DSMA-523 в диапазоне чисел Маха и углов атаки , с числами Рейнольдса Re 106. Показано, что отклонение задней кромки профиля вверх позволяет увеличить критическое число Маха. Отклонение задней кромки профиля вниз позволяет увеличить аэродинамическое качество. Даны практические рекомендации по применению отклонения задней кромки профиля на существующих летательных аппаратах.
Проведені досліди впливу відхилу задньої кромки надкритичного профілю McDonnell/Douglas DSMA-523 у діапазоні чисел Маху 0,48 M 0,95 та кутів атаки –10 10 , з числами Рейнольдсу Re 106. Показано, що відхил задньої кромки профілю уверх дозволяє збільшити критичне число Маху. Відхил задньої кромки профілю униз дозволяє збільшити аеродинамічну якість. Дано практичні рекомендації по використанню відхилу задньої кромки профілю на існуючих літальних апаратах. The influence of deviation of the trailing edge of supercritical wing airfoil McDonnell/Douglas DSMA-523 in the range of Mach numbers 0,48 M 0,95 and angles of attack –10 10 , with Reynolds numbers Re 106 has been investigated. It is shown that the deviation of the trailing edge of airfoil up can increase the critical Mach number. The deviation of the trailing edge of the airfoil down allows one to increase an aerodynamic efficiency. Practical recommendations for the use deviation of the trailing edge of the airfoil on existing aircrafts have been given. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2011
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2923
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 3(29). 49-51
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 3(29). 49-51 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 3(29). 49-51 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2923/zhups_2011_3_14.pdf
|
|