Запис Детальніше

Исследование влияния отклонения задней кромки крылового профиля на его аэродинамические характеристики

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Исследование влияния отклонения задней кромки крылового профиля на его аэродинамические характеристики
Дослідження впливу відхілу задньої кромки крилового профілю на його аеродинамічні характеристики
Investigation of influence of the deviation of the trailing edge of supercritical wing airfoil on its aerodynamic characteristics
 
Creator И.А. Каленюк
І.А. Каленюк
I.А. Kaleniuk
 
Subject Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 533.692
сверхкритический профиль, критическое число Маха, угол атаки, коэффициент подъемной силы, коэффициент лобового сопротивления, задняя кромка
надкритичний профіль, число Маху, кут атаки, коефіцієнт під`ємної сили, коефіцієнт лобового опору, задня кромка
supercritical airfoil, Mach number, angle of attack, lift coefficient, drag coefficient, trailing edge
 
Description Проведены исследования влияния отклонения задней кромки крылового сверхкритического профиля McDonnell/Douglas DSMA-523 в диапазоне чисел Маха и углов атаки , с числами Рейнольдса Re  106. Показано, что отклонение задней кромки профиля вверх позволяет увеличить критическое число Маха. Отклонение задней кромки профиля вниз позволяет увеличить аэродинамическое качество. Даны практические рекомендации по применению отклонения задней кромки профиля на существующих летательных аппаратах.
Проведені досліди впливу відхилу задньої кромки надкритичного профілю McDonnell/Douglas DSMA-523 у діапазоні чисел Маху 0,48  M  0,95 та кутів атаки –10    10 , з числами Рейнольдсу Re  106. Показано, що відхил задньої кромки профілю уверх дозволяє збільшити критичне число Маху. Відхил задньої кромки профілю униз дозволяє збільшити аеродинамічну якість. Дано практичні рекомендації по використанню відхилу задньої кромки профілю на існуючих літальних апаратах.
The influence of deviation of the trailing edge of supercritical wing airfoil McDonnell/Douglas DSMA-523 in the range of Mach numbers 0,48  M  0,95 and angles of attack –10    10 , with Reynolds numbers Re  106 has been investigated. It is shown that the deviation of the trailing edge of airfoil up can increase the critical Mach number. The deviation of the trailing edge of the airfoil down allows one to increase an aerodynamic efficiency. Practical recommendations for the use deviation of the trailing edge of the airfoil on existing aircrafts have been given.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2011
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2923
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 3(29). 49-51
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 3(29). 49-51
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 3(29). 49-51
2073-7378
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2923/zhups_2011_3_14.pdf