Алгоритм работы измерителя угловых координат повышенной точности в составе радиолокационного посадочного комплекса
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Алгоритм работы измерителя угловых координат повышенной точности в составе радиолокационного посадочного комплекса
Алгоритм роботи вимірювача кутових координат підвищеної точності в складі радіолокаційного посадкового комплексу Algorithm of work of the measuring instrument of angular coordinates of the raised accuracy as a part of the radar-tracking landing complex |
|
Creator |
Н.Д. Рысаков
Н.Д. Рисаков В.В. Куценко І.В. Тітов Ю.М. Добришкін N.D. Risakov V.V. Kucenko I.V. Titov Y.N. Dobryshkin |
|
Subject |
Зв’язок, радіотехніка, радіолокація, електроніка
УДК 621.396.61 посадочный радиолокатор (ПРЛ), радиолокационный посадочный комплекс (РЛПК), взлетно-посадочная полоса (ВПП), расчетная точка посадки (РТП), заданная линия посадки (ЗЛП), селекция движущихся целей (СДЦ), когерентный накопитель (КН), канал автосопровождения (КАС) посадковий радіолокатор, радіолокаційний посадковий комплекс, злітно-посадочна смуга, розрахункова точка посадки, задана лінія посадки, селекція рухомих цілей, когерентний накопичувач, канал автосупроводження landing radar, a radar-tracking landing complex, a runway, a settlement point of planting, the set line of planting, selection of moving targets, the coherent store, the autosupport channel |
|
Description |
В работе проанализирована целесообразность и возможность повышения точности измерителя угловых координат на основе обработки накопленных пачек импульсов каналом автосопровождения самолета в составе радиолокационного посадочного комплекса, обеспечивающего гарантированное управление посадкой самолета на аэродром в сложных погодных условиях. Предложен алгоритм измерения угловых координат самолета по пачке накопленных импульсов на заключительном этапе посадки. Он позволяет (по сравнению с методом расчета угловой координаты середины пачки) уменьшить ошибки дискретизации в число накапливаемых импульсов раз.
У роботі проаналізовані доцільність і можливість підвищення точності вимірювача кутових координат на основі обробки накопичених пачок імпульсів каналом автосупроводження літака в складі радіолокаційного посадкового комплексу, що забезпечує гарантоване керування посадкою літака на аеродром у складних погодних умовах. Запропоновано алгоритм виміру кутових координат літака по пачці накопичених імпульсів на заключному етапі посадки. Він дозволяє (у порівнянні з методом розрахунку кутової координати середини пачки) зменшити помилки дискретизації в число імпульсів раз, що накопичують. In work the expediency and possibility of increase of accuracy of a measuring instrument of angular co-ordinates on the basis of processing of the saved up packs of impulses by the channel of autosupport of the plane as a part of the radar-tracking landing complex providing guaranteed management by planting of the plane on airdrome in difficult weather conditions is analysed. The algorithm of measurement of angular co-ordinates of the plane on a pack of the saved up impulses at the planting final stage is offered. He allows (in comparison with a method of calculation of angular co-ordinate of the middle of a pack) to reduce digitization errors in number of accumulated impulses of times. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2011
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2927
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 3(29). 67-71
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 3(29). 67-71 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 3(29). 67-71 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2927/zhups_2011_3_18.pdf
|
|