Запис Детальніше

Построение оптимизационных программ движения подвижного состава метрополитена с учетом неоднородностей воздушной среды

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Построение оптимизационных программ движения подвижного состава метрополитена с учетом неоднородностей воздушной среды
Побудова оптимізаційних програм руху рухомого складу метрополітену з урахуванням неоднородностей повітряного середовища
Construction of optimizations programs of motion of mobile composition of underground passage taking into account неоднородностей air environment
 
Creator С.А. Грязнова
C.О. Грязнова
S.А. Gryaznova
 
Subject Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 533.6.013.11
основное сопротивление движению, оптимизационные программы, расход электроэнергии
основний опір руху, оптимізаційні програми, витрата електроенергії
basic resistance to motion, optimizations programs expense of electric power
 
Description Рассматривается влияние учета основного сопротивления движению поезда на построение оптимальных алгоритмов для поездов метрополитена, а также на расход энергии. Нестационарный характер движения циркуляционных потоков учитывается через коэффициент трения воздушной среды. Величины указанных коэффициентов должны быть определены для каждого конкретного перегона метрополитена. Предложенный метод позволяет определить резервы экономии энергоресурсов во время следования электропоезда по всем элементам участка в каждом конкретном случае.
Розглядається вплив обліку основного опору руху потягу на побудову оптимальних алгоритмів для потягів метрополітену, а також на витрату енергії. Нестаціонарний характер руху циркуляційних потоків враховується через коефіцієнт тертя повітряного середовища. Величини вказаних коефіцієнтів повинні бути визначені для кожного конкретного перегону метрополітену. Запропонований метод дозволяє визначити резерви економії енергоресурсів під час проходження електропоїзда по всіх елементах ділянки у кожному конкретному випадку.
Influence of account of basic resistance to motion of train is examined on construction of optimum algorithms for the trains of underground passage, and also on the expense of energy. Unstationary character of motion of circulations streams is taken into account through the coefficient of friction of air environment. The sizes of the indicated coefficients must be certain for every concrete driving of underground passage. The offered method allows to define backlogs of economy of energoresursov during the following of electric train on all elements of area in every case.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2011
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2950
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 3(29). 168-172
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 3(29). 168-172
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 3(29). 168-172
2073-7378
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2950/zhups_2011_3_41.pdf