Анализ современных методов оценивания качества обучения
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Анализ современных методов оценивания качества обучения
Аналіз сучасних методів оцінювання якості навчання Analysis of modern methods for evaluating the quality of education |
|
Creator |
О.И. Морозова
О.І. Морозова O.I. Morozova |
|
Subject |
Актуальні питання навчання
УДК 4.89 обучение, оценивание, онтология, онтологические модели, онтологии предметных областей, инструменты для построения онтологий, WordNet, The Cyc Knowledge Base навчання, оцінювання, онтологія, онтологічні моделі, інструменти для побудови онтологій, WordNet, The Cyc Knowledge Base training, evaluating, ontology, ontological models, tools for building ontologies, WordNet, The Cyc Knowledge Base |
|
Description |
В статье детально рассмотрены существующие методы оценивания обучения. Все методы для оценивания можно разделить на две основные группы: качественные и количественные. Рассмотрены методы каждой из групп. Кроме этого, проведен обзор существующих подходов к построению онтологических моделей. В рамках статьи рассмотрены онтологии предметных областей WordNet и The Cyc Knowledge Base. Также рассмотрены общие принципы построения онтологий предметных областей. Для создания и развития онтологий на данное время существует целое множество инструментов, которые кроме основных функций создания и просмотра онтологий, выполняют также экспортирование и импортирование онтологий различных форматов.
У статті детально розглянуті існуючі методи оцінювання навчання. Всі методи для оцінювання можна розділити на дві основні групи: якісні та кількісні. Розглянуто методи кожної з груп. Крім цього, проведено огляд існуючих підходів до побудови онтологічних моделей. У рамках статті розглянуті онтології предметних областей WordNet і The Cyc Knowledge Base. Також розглянуто загальні принципи побудови онтологій предметних областей. Проведено аналіз інструментів для побудови онтологій. Для створення та розвитку онтологій на даний час існує ціла безліч інструментів, які крім основних функцій створення та перегляду онтологій, виконують також експортування і імпортування онтологій різних форматів. In the article the existing methods of training evaluating are considered in details. All the methods for evaluating can be divided into two main groups: qualitative and quantitative. The methods of each group are considered. In addition, the existing approaches to the construction of ontological models are reviewed. In the article ontologies of subject area such as WordNet and The Cyc Knowledge Base are considered. Also general principles for ontology of subject area construction are considered. The analysis of tools for building ontologies is carried out. There is a whole set of tools that besides the basic functions for creating and viewing ontologies serve exporting and importing ontologies in various formats for the creation and development of ontologies at this time. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2011
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2977
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2011. — № 3(29). 269-274
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2011. — № 3(29). 269-274 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2011. — № 3(29). 269-274 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2977/zhups_2011_3_68.pdf
|
|