Мікропрофілювання обтічної поверхні як метод ефективного управління турбулентним примежовим шаром
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мікропрофілювання обтічної поверхні як метод ефективного управління турбулентним примежовим шаром
Микропрофилирование обтекаемой поверхности как метод эффективного управлении турбулентным пограничным слоем A streamlined surface micro-riffling as a method of effective control of turbulent boundary layer |
|
Creator |
В.В. Кравченко
Є.О. Шквар В.В. Кравченко Е.А. Шквар V.V. Kravchenko Ye.O. Shkvar |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 532.526.4 примежовий шар, турбулентність, вихрова структура, управління, мікропрофілювання поверхні пограничный слой, турбулентность, вихревая структура , управление, микропрофилирование поверхности boundary layer, turbulence, vortical structure, control, surface micro-riffling |
|
Description |
Виконано аналіз результатів експериментальних досліджень щодо управління турбулентним примежовим шаром шляхом мікропрофілювання обтічної поверхні, виділені визначальні фізичні механізми регуляризації пристінного вихроутворення. Обґрунтовано актуальність побудови математичних моделей даного методу управління з метою скорочення процесу його впровадження в практику проектування перспективних транспортних засобів, оптимізації геометричних властивостей та пошуку ефективних заходів, націлених на подолання експлуатаційних недоліків.
Выполнен анализ результатов экспериментальных исследований по управлению турбулентным пограничным слоем путем микропрофилирования обтекаемой поверхности, выделены определяющие физические механизмы регуляризации пристенного вихреобразования. Обоснована актуальность построения математических моделей данного метода управления с целью сокращения процесса его внедрения в практику проектирования перспективных транспортных средств, оптимизации геометрических характеристик и поиска эффективных мероприятий, направленных на преодоление эксплуатационных недостатков. The analysis of experimental results respectively turbulent boundary layer control by using the streamlined surface microriffling has been made. The physical mechanisms of generating the near-wall vorticity are identified. The actuality of constructing the mathematical models of the investigated method of control is justified from the standpoint of reducing the process of its implementation in practice of advanced transport vehicles design, optimizing the geometrical characteristics and searching the effective measures to overcome the operational problems. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2012
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3050
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2012. — № 2(31). 39-45
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2012. — № 2(31). 39-45 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2012. — № 2(31). 39-45 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3050/zhups_2012_2_10.pdf
|
|