Вплив похибок азимутального виставлення інерціальних навігаційних систем на точність визначення навігаційних параметрів
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив похибок азимутального виставлення інерціальних навігаційних систем на точність визначення навігаційних параметрів
Влияние погрешностей выставления по азимутуинерциальных навигационных систем на точность определения навигационных параметров Influence of errors of azimuth exposure of inertial navigationals is on exactness of determination of navigation parameters |
|
Creator |
А.М. Кириченко
А.В. Кучинська С.Ю. Марєнич А.М. Кириченко А.В. Кучинская С.Ю. Маренич А.М. Kirichenko A.V. Kuchinska S.Yu. Marenich |
|
Subject |
Зв’язок, радіотехніка, радіолокація, електроніка
УДК 629.7.05 інерціальна навігаційна система, азимутальне виставлення, індукційний датчик инерциальная навигационная система, азимутное выставление, индукционный датчик inertial navigational system, azimuth exposure, induction sensor |
|
Description |
Аналізується вплив похибок азимутального виставлення інерціальних навігаційних систем (ІНС) на точність визначення положення вертикалі, абсолютної швидкості польоту та пройденого шляху. Оскільки метод визначення стоянкового курсу за індукційним датчиком відрізняється найбільшою оперативністю і цей датчик є єдиним для виставлення курсу в польоті, то ставиться задача підвищення точності магнітного каналу ІНС.
Анализируется влияние погрешностей азимутного выставления инерциальных навигационных систем (ИНС) на точность определения положения вертикали, абсолютной скорости полета и пройденного пути. Поскольку метод определения требуемого курса по индукционному датчику отличается наибольшей оперативностью и этот датчик является единственным для выставления курса в полете, то ставится задача повышения точности магнитного канала ИНС. Influence of errors of azimuth exposure of inertial navigational systems (INS) is analysed on exactness of position-finding vertical line, absolute speed of flight and passed way. As a method of determination of course after an induction sensor differs a most operationability and this sensor is the unique for the exposure of course in flight, the task of increase of exactness of magnetic channel INS is put. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2013
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3212
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2013. — № 1(34). 69-73
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2013. — № 1(34). 69-73 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2013. — № 1(34). 69-73 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3212/zhups_2013_1_18.pdf
|
|