Методичний підхід до оптимізації інформаційного забезпечення льотчика на граничних режимах польоту винищувача
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичний підхід до оптимізації інформаційного забезпечення льотчика на граничних режимах польоту винищувача
Методический подход к оптимизации информационного обеспечения летчика на предельных режимах полета истребителя The methodical approach to optimisation of a supply with information of the pilot on limiting modes of flight of a fighter |
|
Creator |
С.В. Кубарь
С.В. Кубарь S.V. Kubar |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 621.316.34 інформаційно-керуючий комплекс, векторна оптимізація, інформаційний інтерфейс, авіаційні ергатичні системи информационно-управляющий комплекс, векторная оптимизация, информационный интерфейс, авиационные эргатические системы onboard information system, vector optimisation, the information interface, aviation human-machine system |
|
Description |
На основі принципів оптимізації ергатичних систем, системно-антропоцентричного підходу, порівняльного аналізу особливостей виконання функцій керування льотчиком та автоматичною системою в замкнутому інформаційно-керуючому контурі винищувача, запропоновано методику удосконалення інформаційного забезпечення льотчика на граничних режимах польоту винищувача. В основу методики покладено метод послідовної оптимізації ергатичних систем, застосування якого, дозволить синтезувати інформаційний інтерфейс льотчика за умови мінімуму його психофізіологічної напруженості.
На основе принципов оптимизации эргатических систем, системно-антропоцентрического подхода, сравнительного анализа особенностей выполнения функций управления летчиком и автоматической системой в замкнутом информационно-управляющем контуре истребителя, предложена методика усовершенствования информационного обеспечения летчика на предельных режимах полета истребителя. В основу методики положен метод последовательной оптимизации эргатических систем, применение которого, позволит синтезировать информационный интерфейс летчика при условии минимума его психофизиологической напряженности. On the basis of optimisation principles of the human-machine system, the system-antropotsentrical approach, the comparative analysis of performance the functions of flight control between the pilot and automatic system in the informationoperating contour of a fighter, the method of improvement the information supply of the pilot on limiting modes of flight is offered. The method of consecutive optimisation is put on a human-machine system theory. This way in the information interface of the pilot allows to get the minimum psychophysiological intensity. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2013
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3259
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2013. — № 2(35). 21-23
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2013. — № 2(35). 21-23 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2013. — № 2(35). 21-23 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3259/zhups_2013_2_7.pdf
|
|