Запис Детальніше

Математическая модель колебательной системы машины ДЭ-226 для очистки от снега взлетно-посадочных полос

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математическая модель колебательной системы машины ДЭ-226 для очистки от снега взлетно-посадочных полос
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КОЛИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ МАШИНИ ДЕ-226 ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВИХ СМУГ
MATHEMATICAL MODEL CARS OSCILLATORY SYSTEM DE-226 CLEANING SNOW RUNWAY
 
Creator Б.М. Крук
Н.Г. Стадниченко
О.А. Гурин
А.М. Скребец
Б.М. Крук
М.Г. Стадніченко
О.О. Гурін
О.М. Скребець
B.M. Кruk
N.G. Stadnichenko
O.A. Gurin
А.M. Skrebets
 
Subject Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 621.831:614.84
колебательная система, ротор, виброскорость, виброускорение¸ баланс, ось инерции, виброизоляция
коливальна система, ротор, віброшвидкість, віброприскорення¸ баланс, вісь інерції, віброізоляція
oscillatory system, rotor, vibration velocity, acceleration, balance axis of inertia, vibration
 
Description В статье построена математическая модель колебательной системы "машина-ротор-водитель" применительно к машине ДЭ-226, широко используемой для очистки от снега взлетно-посадочных полос, а так же при ликвидации чрезвычайных ситуаций. Получены искомые значения виброскоростей и виброускорений кабины водителя с целью создать для водителя нормальные, санитарные и эргономические условия работы.
В статті побудована математична модель коливальної системи "машина-ротор-водій" стосовно машини ДЕ-226, яка широко використовується при очищенні від снігу злітно-посадкових смуг, а також для ліквідації надзвичайних ситуацій. Отримані розрахункові значення віброшвидкостей та віброприскорень кабіни водія з метою створити для водія нормальні, санітарні та ергономічні умови роботи.
In this paper a mathematical model of the oscillating system "machine rotor-driver" in relation to the car DE-226, widely used for cleaning snow from runways, as well as in emergency situations. We obtain the desired values of velocity and acceleration with the cab driver to create a normal, health and ergonomic working conditions.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2014
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3494
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2014. — № 1(38). 194-199
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2014. — № 1(38). 194-199
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2014. — № 1(38). 194-199
2073-7378
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3494/zhups_2014_1_49.pdf