Математическая модель колебательной системы машины ДЭ-226 для очистки от снега взлетно-посадочных полос
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математическая модель колебательной системы машины ДЭ-226 для очистки от снега взлетно-посадочных полос
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ КОЛИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ МАШИНИ ДЕ-226 ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВИХ СМУГ MATHEMATICAL MODEL CARS OSCILLATORY SYSTEM DE-226 CLEANING SNOW RUNWAY |
|
Creator |
Б.М. Крук
Н.Г. Стадниченко О.А. Гурин А.М. Скребец Б.М. Крук М.Г. Стадніченко О.О. Гурін О.М. Скребець B.M. Кruk N.G. Stadnichenko O.A. Gurin А.M. Skrebets |
|
Subject |
Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 621.831:614.84 колебательная система, ротор, виброскорость, виброускорение¸ баланс, ось инерции, виброизоляция коливальна система, ротор, віброшвидкість, віброприскорення¸ баланс, вісь інерції, віброізоляція oscillatory system, rotor, vibration velocity, acceleration, balance axis of inertia, vibration |
|
Description |
В статье построена математическая модель колебательной системы "машина-ротор-водитель" применительно к машине ДЭ-226, широко используемой для очистки от снега взлетно-посадочных полос, а так же при ликвидации чрезвычайных ситуаций. Получены искомые значения виброскоростей и виброускорений кабины водителя с целью создать для водителя нормальные, санитарные и эргономические условия работы.
В статті побудована математична модель коливальної системи "машина-ротор-водій" стосовно машини ДЕ-226, яка широко використовується при очищенні від снігу злітно-посадкових смуг, а також для ліквідації надзвичайних ситуацій. Отримані розрахункові значення віброшвидкостей та віброприскорень кабіни водія з метою створити для водія нормальні, санітарні та ергономічні умови роботи. In this paper a mathematical model of the oscillating system "machine rotor-driver" in relation to the car DE-226, widely used for cleaning snow from runways, as well as in emergency situations. We obtain the desired values of velocity and acceleration with the cab driver to create a normal, health and ergonomic working conditions. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2014
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3494
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2014. — № 1(38). 194-199
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2014. — № 1(38). 194-199 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2014. — № 1(38). 194-199 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3494/zhups_2014_1_49.pdf
|
|