Застосування розрізних лопаток для системи регулювання компресорів авіаційних двигунів
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування розрізних лопаток для системи регулювання компресорів авіаційних двигунів
Применение разрезных лопаток для системы регулирования компрессоров авиационных двигателей The splitting blades for the regulation system of aviation engines compressors |
|
Creator |
В.М. Дихановський
О.Л. Шаповалов В.Н. Дыхановский О.Л. Шаповалов V. Dykhanovsky О. Shapovalov |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 621.515-226.2 |
|
Description |
На основі аналізу трикутників швидкостей за вхідним напрямним апаратом прототипу двигуна АІ-450-МС показано, що на нерозрахункових режимах роботи газотурбінних двигунів сучасні системи регулювання не можуть забезпечити безвідривне натікання потоку по всій висоті лопатки робочого колеса. Описані фактори, які спричиняють відмінність профілів трикутників швидкостей на розрахунковому та нерозрахункових режимах. Запропонований спосіб зміни конструктивних кутів входу і виходу лопаток вхідного напрямного апарата відповідно до режиму роботи двигуна.
На основе анализа треугольников скоростей за входным направляющим аппаратом прототипа двигателя АИ-450-МС показано, что на нерасчётных режимах работы газотурбинных двигателей современные системы регулирования не могут обеспечить безотрывное натекание потока по всей высоте лопатки рабочего колеса. Предложен способ изменения конструктивных углов входа и выхода лопаток входного направляющего аппарата соответственно режиму работы двигателя. On the base of analyses of speed triangles behind inlet stator blades of the prototype of engine АI-450-MC had shown, that on the off designed regimes of gas turbine engine functioning the modern regulation systems can’t to guarantee continuous flow along the length of the rotor blade. Proposed the method of change the designed inlet and outlet angels of inlet stator blades accordingly to regime of gas turbine engine functioning. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2007
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3640
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2007. — № 2(14). 24-27
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2007. — № 2(14). 24-27 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2007. — № 2(14). 24-27 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3640/zhups_2007_2_10.pdf
|
|