Запис Детальніше

Застосування розрізних лопаток для системи регулювання компресорів авіаційних двигунів

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування розрізних лопаток для системи регулювання компресорів авіаційних двигунів
Применение разрезных лопаток для системы регулирования компрессоров авиационных двигателей
The splitting blades for the regulation system of aviation engines compressors
 
Creator В.М. Дихановський
О.Л. Шаповалов
В.Н. Дыхановский
О.Л. Шаповалов
V. Dykhanovsky
О. Shapovalov
 
Subject Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 621.515-226.2
 
Description На основі аналізу трикутників швидкостей за вхідним напрямним апаратом прототипу двигуна АІ-450-МС показано, що на нерозрахункових режимах роботи газотурбінних двигунів сучасні системи регулювання не можуть забезпечити безвідривне натікання потоку по всій висоті лопатки робочого колеса. Описані фактори, які спричиняють відмінність профілів трикутників швидкостей на розрахунковому та нерозрахункових режимах. Запропонований спосіб зміни конструктивних кутів входу і виходу лопаток вхідного напрямного апарата відповідно до режиму роботи двигуна.
На основе анализа треугольников скоростей за входным направляющим аппаратом прототипа двигателя АИ-450-МС показано, что на нерасчётных режимах работы газотурбинных двигателей современные системы регулирования не могут обеспечить безотрывное натекание потока по всей высоте лопатки рабочего колеса. Предложен способ изменения конструктивных углов входа и выхода лопаток входного направляющего аппарата соответственно режиму работы двигателя.
On the base of analyses of speed triangles behind inlet stator blades of the prototype of engine АI-450-MC had shown, that on the off designed regimes of gas turbine engine functioning the modern regulation systems can’t to guarantee continuous flow along the length of the rotor blade. Proposed the method of change the designed inlet and outlet angels of inlet stator blades accordingly to regime of gas turbine engine functioning.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2007
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3640
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2007. — № 2(14). 24-27
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2007. — № 2(14). 24-27
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2007. — № 2(14). 24-27
2073-7378
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3640/zhups_2007_2_10.pdf