Запис Детальніше

Дослідження аеродинамічних характеристик модифікованого рульового гвинта в присутності кіля вертольота на режимі осьового обтікання

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження аеродинамічних характеристик модифікованого рульового гвинта в присутності кіля вертольота на режимі осьового обтікання
Исследование аэродинамических характеристик модифицированного рулевого винта вблизи киля вертолета на режиме осевого обтекания
A modified tail rotor nearby helicopter tail fin aerodynamic performances research on a mode of axial flowing around of the combination
 
Creator Ю.І. Миргород
В.А. Бердочник
В.О. Шлапацький
Ю.И. Миргород
В.А. Бердочник
В.А. Шлапацкий
Yu.I. Mirgorod
V.A. Berdochnik
V.O. Shlapatsky
 
Subject Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 629.735.45
вертоліт, рульовий гвинт, кіль, інтерференція, аеродинамічні характеристики
вертолет, рулевой винт, киль, интерференция, аэродинамические характеристики
Helicopter, tail rotor, tail fin, interference, aerodynamic performances
 
Description За допомогою підходів вихрової лопатевої теорії гвинта та теорії елемента лопаті досліджено аеродинамічні характеристики модифікованого рульового гвинта вертольота з нерегулярним розташуванням лопатей в площинах обертання, що знаходиться в комбінації з кілем вертольота, на режимі осьового обтікання рульового гвинта. Встановлено тенденцію зменшення кілем вертольота сумарного коефіцієнта корисної дії комбінації: рульовий гвинт – кіль. Встановлено, що в порівнянні зі зміною аеродинамічного навантаження на несучих поверхнях трилопатевого рульового гвинта, що знаходиться в комбінації з кілем, за повний оберт модифікованого гвинта спостерігається не три, а два характерних сплески навантаження.
С помощью подходов вихревой лопастной теории винта и теории элемента лопасти исследованы аэродинамические характеристики модифицированного рулевого винта вертолета с нерегулярным расположением лопастей в плоскостях вращения, который находится вблизи киля вертолета, на режиме осевого обтекания рулевого винта. Установлена тенденция уменьшения килем вертолета суммарного коэффициента полезного действия комбинации: рулевой винт – киль. Установлено, что в сравнении с характером изменения аэродинамической нагрузки на несущих поверхностях трехлопастного рулевого винта, который находится вблизи киля, за полный оборот модифицированного винта наблюдается не три, а два характерных всплеска нагрузки.
By approaches of vortex rotor blade theory and blade element theory a modified tail rotor that has irregular location of blades in the planes of rotation nearby helicopter tail fin aerodynamic performances are researched on the mode of the axial flowing around of a combination. It is set that helicopter tail fin negatively influencing on a modified tail rotor nearby helicopter tail fin combination by tendency of total output-input ratio diminishing, By comparison of aerodynamic loading change characters between tail rotors that have three blades and four blades in different planes of rotation it is set that nearby helicopter tail fin for the complete turn of the modified tail rotor observed not three, but two characteristic splashes of aerodynamic loading.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2008
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3784
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2008. — № 2(17). 33-38
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2008. — № 2(17). 33-38
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2008. — № 2(17). 33-38
2073-7378
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3784/zhups_2008_2_11.pdf