Запис Детальніше

Проектирование многопереходной штамповки крышки гидроцилиндра с использованием численного моделированияїї

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проектирование многопереходной штамповки крышки гидроцилиндра с использованием численного моделированияїї
Проектування багатоперехідного штампування кришки гідроцилиндра з використанням чисельного моделювання
Designing multistage punching of the hydrocylinder lid with the use of numeral simulation
 
Creator В.В. Воронько
О.В. Шипуль
В.В. Воронько
О.В.Шипуль
V.V. Voronko
O.V. Shipul
 
Subject Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 621.735:004.94
многопереходная закрытая штамповка, степень использования ресурса пластичности, поковка, штамп, степень деформации, моделирование формоизменения металла
багатоперехідне закрите штампування, ступінь використання ресурсу пластичності, поковка, штамп, ступінь деформації, моделювання формозміни металу
multistage closed punching, feet of the plasticity’s resource use, forging, stamp, degree of deformation, simulation of metal forming
 
Description Проведен критический анализ серийной технологии получения поковки типа крышка гидроцилиндра летательного аппарата (ЛА) и с помощью разработанной авторами методикой установлена возможность образования внутренних растрескиваний. Предложена технология штамповки крышки из сплава Амг6 в полости закрытого штампа, которая обеспечивает не только существенное повышение коэффициента использования материала сравнительно с облойной штамповкой, но главное - высокую степень прорабатки металла в зонах, соответствующих профилю чистовой детали. Определено необходимое количество переходов для получения бездефектной поковки типа крышка. Проведен анализ формоизменения металла в полости штампа по переходам штамповки и определена максимальная степень использования ресурса пластичности. Проведена оценка потребного усилия штамповки по переходам. Обоснованность предложенной технологии подтверждена проведением физических экспериментов. Проведен анализ макроструктуры с помощью растрового электронного микроскопа и измерение твердости по Бринеллю полученных многопереходной штамповкой поковок. На основании проведенных исследований сформулированы технологические рекомендации к горячей многопереходной закрытой штамповке деталей ЛА ответственного назначения.
Проведено критичний аналіз серійної технології одержання поковки типу кришка гідроциліндра літального апарату (ЛА) й за допомогою розробленою авторами методикою встановлена можливість утворення внутрішніх розтріскувань. Запропоновано технологію штампування кришки зі сплаву Амг6 у порожнині закритого штампа, що забезпечує не тільки істотне підвищення коефіцієнту використання матеріалу порівняно з облойним штампуванням, але головне - високий ступінь опрацювання металу в зонах, що відповідають профілю чистової деталі. Визначено необхідну кількість переходів для одержання бездефектної поковки типу кришка. Проведено аналіз формозміни металу в порожнині штампа по переходах штампування й визначено максимальний ступінь використання ресурсу пластичності. Проведено оцінку потрібного зусилля штампування по переходах. Обґрунтованість запропонованої технології підтверджена проведенням фізичних експериментів. Проведено аналіз макроструктури за допомогою растрового електронного мікроскопа й вимір твердості отриманих поковок по Бринеллю. На підставі проведених досліджень сформульовані технологічні рекомендації щодо гарячого багатоперехідного закритого штампування деталей ЛА відповідального призначення.
The critical analysis of serial technology of hydrocylinder’s lid forging is conducted and in according to a method developed by authors the possibility of internal spalling formation is set. The multistage closed punching technology of lid from the alloy Amg6 is offered. This technology provides not only the substantial increase of stock utilization ratio comparative with the burring punching, but main, high degree of workup metal in fit of clean detail areas. The necessary amount of transitions multistage closed punching for the receipt of defect-free forging type the lid is certain. The analysis of forming metal in the cavity of stamp on transitions of punching is conducted and the maximal feet of the plasticity’s resource use is certain. Estimation of the required effort of punching on transitions is conducted. The validity of the offered technology is confirmed by conducting of physical experiments. The analysis of macrostructure by a raster electronic microscope and measuring of Brinell’s hardness is carrying out. On the conducted researches basis the technological recommendations to the hotter multistage closed punching of details responsible setting are formulated.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2008
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3825
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2008. — № 3(18). 14-19
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2008. — № 3(18). 14-19
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2008. — № 3(18). 14-19
2073-7378
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/3825/zhups_2008_3_6.pdf