Разработка функциональной и структурной схем интеллектуальной системы управления адаптивного головного света автомобиля
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Разработка функциональной и структурной схем интеллектуальной системы управления адаптивного головного света автомобиля
Розроблення функціональної і структурної схем інтелектуальної системи управління адаптивного головного світла автомобіля Development of functional and structural schemes of intellectual control system of the adaptive front-light of the vehicle |
|
Creator |
В.О. Баранова
В.О. Баранова V.O. Baranova |
|
Subject |
Механіка, машинознавство та електропостачання
УДК 629.33:629.3.048.8 автомобиль, система адаптивного освещения, фары автомобіль, система адаптивного освітлення, фари vehicle, adaptive front-light system, headlamp |
|
Description |
Передовой системой переднего освещения является интеллектуальная система, которая оптимизирует освещение кривых дорог в течение ночного вождения, на основании сигналов представляющих несколько величин, такие как скорость, угол поворота руля и скорость рыскания автомобиля. Транспортное средство, оборудованное интеллектуальными фарами дает водителю оптимальное освещение. Цель этого статьи заключается в представлении работы АСПО через ее моделирование обмена данных с точки зрения сообщения, протекающего через СAN-сеть контроллера автомобиля. Также представляется архитектура АСПО, которая состоит из трех основных частей: автомобильных датчиков, блока управления и блока привода.
Передовою системою переднього освітлення є інтелектуальна система, яка оптимізує освітлення кривих доріг протягом нічного водіння, на основі сигналів, які представляють кілька величин, такі як швидкість, кут повороту керма і швидкість рискання автомобіля. Транспортний засіб, обладнаний інтелектуальними фарами дає водієві оптимальне освітлення, навіть кривих доріг. Мета цієї статті полягає в представленні роботи AСПО через її моделювання обміну даних з точки зору повідомлення, що протікає через CAN-мережу контролера автомобіля. Також представлена архітектура AСПО, до якої входять три основні частини: автомобільні датчики, блок управління і блок приводу. Advanced Front-light System (AFS) is an intelligent system that optimizes the illumination of road curves during the night, on the basis of signals representing several quantities such as speed, steering angle and yaw rate of the car. A vehicle equipped with intelligent headlight gives the driver an optimal illumination of the road even in curves. The goal of this paper is to present the operation of such an AFS through its simulation of data exchange in terms of messages flowing through in-vehicle controller area network (CAN). |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2014
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4111
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2014. — № 4(41). 69-72
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2014. — № 4(41). 69-72 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2014. — № 4(41). 69-72 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4111/zhups_2014_4_17.pdf
|
|