Запис Детальніше

Елементи історизму як один із чинників формування навчальної мотивації студентів дистанційної форми навчання

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Елементи історизму як один із чинників формування навчальної мотивації студентів дистанційної форми навчання
Элементы историзма как один из факторов формирования учебной мотивации студентов дистанционной формы обучения
Elements of historicism as one of the factors for forming learning motivation of students of distance learning
 
Creator С.М. Шевченко
С.Н. Шевченко
S.N. Shevchenko
 
Subject Актуальні питання навчання
УДК 378
дистанційне навчання; технічний університет; навчальна мотивація; навчальні мотиви студентів дистанційної форми навчання; принцип історизму; елементи історизму; шляхи реалізації принципу історизму у дистанційному навчанні
дистанционное обучение; технический университет; учебная мотивация; учебные мотивы студентов дистанционной формы обучения; принцип историзма; элементы историзма; пути реализации принципа историзма в дистанционном обучении
distance learning; Technical University; learning motivation; students studying motives of distance learning; principle of historicism; elements of historicism; ways of implementing the principle of historicism in distance learning
 
Description У статті розглядається проблема формування навчальної мотивації студентів технічного університету дистанційної форми навчання. Спираючись на дослідження в психолого-педагогічній літературі, проаналізовані різні підходи до визначення мотиваційної сфери студентів, які навчаються дистанційно. У дослідженні використано дані анкетного опитування студентів з метою визначення домінуючих у них навчальних мотивів. Обґрунтовано актуальність та доцільність впровадження елементів історизму у процес вивчення дисциплін для формування позитивної навчальної мотивації студентів. Розкрито деякі форми елементів історизму, які мають право на існування в дистанційному навчанні. Представлено шляхи впровадження принципу історизму у дистанційний навчальний процес. Доведено, що використання історичних відомостей при вивченні дисциплін у технічному університеті сприяє розширенню світогляду студентів, формує загальну культуру, пробуджує інтерес до навчання.
В статье рассматривается проблема формирования учебной мотивации студентов технического университета дистанционной формы обучения. Основываясь на исследования в психолого-педагогической литературе, проанализированы разные подходы к определению мотивационной сферы студентов, обучающихся дистанционно. В исследовании использованы данные анкетного опроса студентов с целью изучения доминирующих у них учебных мотивов. Обоснована актуальность и целесообразность внедрения элементов историзма при изучении дисциплин для формирования положительной учебной мотивации студентов. Раскрыты некоторые формы элементов историзма, имеющие право на существование в дистанционном обучении. Представлено пути внедрения принципа историзма в дистанционный учебный процесс. Доказано, что использование исторических сведений при изучении дисциплин в техническом университете способствует расширению кругозора студентов, формирует общую культуру, пробуждает интерес к обучению.
The problem of formation of educational motivation of students of technical university of distance learning is addressed in the article. Based on research in psycho-pedagogical literature, different approaches to the motivational sphere of students studying remotely are analyzed. In the research, the questionnaire data to identify students dominant in their training grounds is used. Actuality and feasibility of introducing elements of historicism in the study subjects to create a positive learning motivation of students are justified. Some forms of historicism elements are revealed that have their place in distance learning. Ways of implementation of the principle of historicism in the distance learning process have been presented. It is proved that the use of historical data in the study subjects in technical university students promotes world, forms the larger culture, awakens interest in learning.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2015
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4220
 
Source Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2015. — № 2(43). 203-206
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2015. — № 2(43). 203-206
Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2015. — № 2(43). 203-206
2073-7378
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4220/zhups_2015_2_45.pdf