Математическая модель информационного ресурса на границе транспортной сети
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математическая модель информационного ресурса на границе транспортной сети
Математична модель інформаційного ресурсу на кордоні транспортної мережі Mathematical model of information resources border transport network |
|
Creator |
Ю.И. Лосев
С.И. Шматков К.М. Руккас Д.Олоту Олуватосин Ю.М. Малышко Ю.І. Лосєв С.І. Шматков К.М. Руккас Олоту Олуватосин Давид Ю.М. Малишко Yu.I. Losev S.I. Shmatkov K.M. Rukkas Olotu. Oluwatosin David Yu.M. Malyshko |
|
Subject |
Кібернетика та системний аналіз
УДК 621.395 транспортная сеть, математическая модель, управление перегрузками, доступ к сети транспортна мережа, математична модель, управління перевантаженнями, доступ до мережі transport network, mathematical model, congestion management, network access |
|
Description |
В статье описана модель информационного ресурса на границе транспортной сети, которая позволяет выявить управляемые ресурсы и параметры, и определить их влияние на основные характеристики транспортной сети. Она позволяет оптимизировать длину всех полей кадра, учитывая влияния процесса синхронизации. Она уточняет решение задачи согласования информационной способности источников и пропускной способности транспортной сети.
У статті розробляється модель інформаційного ресурсу на кордоні транспортної мережі, яка дозволяє виявити керовані ресурси і параметри, і визначити їх вплив на основні характеристики транспортної мережі. Вона дозволяє оптимізувати довжину всіх полів кадру, враховуючи вплив процесу синхронізації. Вона уточнює рішення задачі узгодження інформаційної спроможності джерела і пропускної здатності транспортної мережі. The paper develops a model of an information resource on the border of the transport network, which allows you to identify the managed resources and parameters and to determine their impact on the main characteristics of the transport network. It allows to optimize the length of each field of the frame, taking into account the influence of the synchronization process. It refines the solution of the negotiation capacity of information sources and the capacity of the transport network. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2015
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4238
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2015. — № 3(44). 58-63
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2015. — № 3(44). 58-63 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2015. — № 3(44). 58-63 2073-7378 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/4238/zhups_2015_3_16.pdf
|
|