Програма «Уроки довіри в сучасній школі»
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715981/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki.php |
|
Title |
Програма «Уроки довіри в сучасній школі»
Программа «Уроки доверия в современной школе» The program "Lessons of trust in a modernsSchool" |
|
Creator |
Лісова, Н.І.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Школа формування довіри – це заклад загальної середньої освіти (вектор власного розвитку), в якому учнівський, педагогічний та батьківський колективи взаємодіють на нових світоглядних засадах, опановують методи, форми та технології ефективного діалогічного спілкування вивчають поняття «довіра/недовіра».
Школа формирования доверия - это заведение общего среднего образования (вектор своего развития), в котором ученический, педагогический и родительский коллективы взаимодействуют на новых мировоззренческих принципах, осваивают методы, формы и технологии эффективного диалогического общения изучают понятие «доверие / недоверие». The school of confidence building is an institution of general secondary education (the vector of its own development), in which students, teachers and parents collaborate on new ideological principles, master the methods, forms and technologies of effective dialogic communication, they study the concept of "trust / distrust". |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715981/1/Lisova.pdf
- Лісова, Н.І. (orcid.org/0000-0001-9363-0981 <http://orcid.org/0000-0001-9363-0981>) (2019) The program "Lessons of trust in a modernsSchool" In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 71-73. ISBN 978-966-644-469-4 |
|