Запис Детальніше

Особливості оволодіння програмним матеріалом загальноосвітньої школи учнями з дитячими церебральними паралічами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715996/
 
Title Особливості оволодіння програмним матеріалом загальноосвітньої школи учнями з дитячими церебральними паралічами
Features of mastering the program material of a general school with pupils with infantile cerebral paralysis
 
Creator Ханзерук, Л.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті розкриваються особливості оволодіння програмним матеріалом загальноосвітньої школи учнями з дитячим церебральним паралічем на етапі основної ланки освіти. Автор позиціонує думку, що досвід навчання у спеціальній школі для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату може розглядатись як додатковий ресурс вирішення сучасних складних завдань освітньої інтеграції.
The article describes the features of the study program material of school pupils with cerebral palsy at the basic education level. By positioning the view that the experience of studying in a special school for children with disorders of the musculoskeletal system may be considered as an additional resource solving modern challenges of education integration.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715996/1/%D0%A5%D0%B0%D0%BD%D0%B7%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%BA%20%D0%9B.%20%D0%9E.%20%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BC%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf
- Ханзерук, Л.О. (2017) Features of mastering the program material of a general school with pupils with infantile cerebral paralysis Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: до 100-річчя від дня народження професора І. Г. Єременка (9). pp. 229-239.