Запис Детальніше

Корекція загальної і дрібної моторики в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках трудового навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715997/
 
Title Корекція загальної і дрібної моторики в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках трудового навчання
Correction of general and small motor skills in students with intellectual disabilities in the lessons of labor education
 
Creator Молодід, А.Б.
Чеботарьова, О. В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті описано досвід використання різних видів трудової діяльності для розвитку загальної та дрібної моторики в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку; розкрито значення та сутність дидактичних ігор та вправ з розвитку дрібної
моторики для корекції загального психомоторного розвитку учнів.
The article describes the experience of using different types of work for the development of gross and fine motor skills of students with intellectual disabilities; disclosed the value and nature of exercises and games for the development of fine motor skills in the correction and the overall development of the child.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715997/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B4%20%D0%90.%20%D0%91.%2C%20%D0%A7%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%20%D0%92.%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Молодід, А.Б. and Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>) (2017) Correction of general and small motor skills in students with intellectual disabilities in the lessons of labor education Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: до 100-річчя від дня народження професора І. Г. Єременка (9). pp. 78-89.