Теоретичні та методичні основи реалізації змісту освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715998/
|
|
Title |
Теоретичні та методичні основи реалізації змісту освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Theoretical and methodological bases for the implementation of the content of education for children with intellectual disabilities |
|
Creator |
Чеботарьова, О. В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті розкрито теоретичні та практичні засадиреалізації змісту освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвиткув в контексті особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Охарактеризовано інтегративну модель реалізації освіти дітей шкільного віку з інтелектуальними порушеннями, предствлено її складові компоненти. Висвітлено сучасні науково-практичні здобутки лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
The article present the theoretical and practical principles of the implementation of the content of education of children with intellectual disabilities in the context of a competent approach. An integrative model and its component of the implementation of education of school-age children with intellectual disabilities is characterized.. The modern scientific and practical achievements of the oligophrenopedagogical laboratory of the Institute of Special Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine are presented. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715998/1/%D0%A7%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%20%D0%92.%20%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>) (2017) Theoretical and methodological bases for the implementation of the content of education for children with intellectual disabilities Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: до 100-річчя від дня народження професора І. Г. Єременка (9). pp. 137-147. |
|