Менеджмент електронного навчання – теоретико-методологічні засади, технології, оцінка та застосування: Обробка статистичних даних
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27464/
|
|
Title |
Менеджмент електронного навчання – теоретико-методологічні засади, технології, оцінка та застосування: Обробка статистичних даних |
|
Creator |
Мазур, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Програма має на меті формування у студентів теоретичних основ математично- статистичної обробки даних експериментальних досліджень та уміння планувати експеримент, обирати адекватні методи обробки експериментального матеріалу та коректно їх використовувати. Після вивчення дисципліни студенти здобувають такі компетентності: Загальні: – здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; – уміння застосовувати знання у предметних областях; – знання й розуміння предметної області та професійної діяльності; – навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; – здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; – здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел; – здатність приймати обґрунтовані рішення; – здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: – володіння базовими знання в галузях теорії ймовірностей та математичної статистики; – здатність здійснювати логічні математичні міркування із чітким зазначенням припущень та висновків; – здатність до математичного формулювання задач та вибору методів їх розв’язання; – здатність до кількісно-статистичного мислення; – здатність до ймовірнісного мислення, що передбачає сприйняття стохастичної природи явищ; – здатність робити якісні висновки з кількісних даних; – здатність розробляти експериментальні та спостережувальні дослідження та аналізувати дані цих досліджень; – здатність проводити дослідження ймовірнісно-статистичних моделей та інтерпретувати одержані результати; – здатність використовувати обчислювальну техніку та програмні засоби для розв’язання задач і здобуття додаткової інформації; – уміння застосовувати ймовірнісно-статистичні методи в міждисциплінарному контексті; – здатність до аналізу основ і властивостей статистичних алгоритмів та розуміння переваг тих чи інших підходів, у тому числі до оцінки їх обґрунтованості й ефективності. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27464/1/N_Mazur_MENTZTOZOSD.pdf
Мазур, Наталія Петрівна (2019) Менеджмент електронного навчання – теоретико-методологічні засади, технології, оцінка та застосування: Обробка статистичних даних [Навчально-методичні матеріали] |
|