Запис Детальніше

Динаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіски

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Динаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіски
Динамика подрессоренной части транспортных средств из неконсервативной силовой характеристикой подвески
Dynamics of the sprung part of wheeled vehicle with non-conservative force characteristic of suspension
 
Creator Грубель, М. Г.
Сокіл, М. Б.
 
Subject динаміка підресореної частини
відновлювальна сила пружних амортизаторів
статична деформація
нелінійна підвіска
амплітуда затухаючих коливань
динамика подрессореной части
восстановительная сила упругих амортизаторов
статическая деформация
нелинейная подвеска
амплитуда затухающих колебаний
dynamics of the sprung part
restoring force of elastic shockabsorbers
static deformation
non-linear suspension
damped oscillation amplitude
 
Description У роботі розглянуто динаміку підресореної частини колісних транспортних засобів на базі уточнених нелінійних математичних моделей. Зазначені математичні моделі враховують як нелінійну залежність відновлювальної сили від деформації, так і її швидкість.
Запропонований математичний апарат дає змогу встановити вплив кінематичних, силових та інших чинників на динаміку підресореної частини. Отримані результати можуть бути базою для проектування нових типів підвісок автомобілів.
В работе рассмотрено динамику подрессоренной части колесных транспортных средств на базе уточненных нелинейных математических моделей. Указанные математические модели учитывают, как нелинейную зависимость восстановительной силы от деформации, так и ее скорость. Предложенный математический аппарат дает возможность установить влияние кинематических, силовых и других факторов на динамику подрессоренной части. Полученные результаты могут быть базой для проектирования новых типов подвесок автомобилей.
The paper considers the dynamics of the sprung part of wheeled vehicles on the basis of revised non-linear mathematical models. These mathematical models take in to account the non-linear dependence of restoring force from deformation and its speed. Proposed mathematical apparatus enables to determine the effect of kinematic, force and other factors on the dynamics of the sprung part. Obtained results can be the basis of for designing the new types of suspensions.
 
Date 2019-05-19T10:53:25Z
2019-05-19T10:53:25Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Грубель М. Г. Динаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіски [Текст] / М. Г. Грубель, М. Б. Сокіл // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 22-28.
2413-4503
2415-3486
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24857
629.111
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник машинобудування та транспорту. № 1 : 22-28.
https://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/36
Артющенко А. Д. Дослідження впливу характеристик підвіски автомобіля малого класу на плавність ходу та її модернізація / А. Д. Артющенко, О. Г. Суярков // Вісник НТУ “ХПІ”. – 2013. – № 32 (1004). – С. 21–27.
Величко Л. Д. Розробка методу розрахунку нелінійних поздовжньо-кутових коливань гусеничних транспортних засобів / Л. Д. Величко, Б. І. Сокіл, Ю. А. Чаган // Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні : зб. наук. пр. – Львів, 2011. – Вип. 702. – С. 49–53.
Кузьо І. В. Вплив параметрів підвіски на нелінійні коливання транспортних засобів / І. В. Кузьо, Б. І. Сокіл, В. М. Палюх // Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : зб. наук. пр. – Львів, 2007. – Вип. 588. – С. 49–52.
Куклес І. С. Про дві проблеми теорії нелінійних коливань / І. С. Куклес // Міжнародний симпозіум з питань нелінійних коливань. – К., 1963. – Т. 2. – С. 212–219.
Сеник П. М. Обернення неповної Вeta-функцiї / П. М. Сеник // Український математичний журнал. – 1969. – Т. 21, № 3. – С. 325–333.
Сеник П. М. Про табулювання періодичних Ateb-функцій / П. М. Сеник, А. М. Возний // Доп. АН УРСР. – 1969. – № 12. – С. 1089–1092.
Спосіб визначення параметрів нелінійно-пружної підвіски колісних транспортних засобів // Б. І. Сокіл, Я. І. Яльницький, М. Г. Грубель, Р. А. Нанівський // Збірник наукових праць НУОУ. – Київ, 2015. – №2 (129). – С.223–227.
Грубель М. Г. Резонансні коливання підресореної частини колісних транспортних засобів під час руху вздовж впорядкованої системи нерівностей / М. Г. Грубель, Р. А. Нанівський, М. Б. Сокіл // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2015. – № 1. – С. 155–161.
Дущенко В. В. Недостатки, причины их возникновения и противоречия развития известных физических принципов действия упругих элементов систем подресоривания военных гусеничних и колесных машин / В. В. Дущенко // Вестник НТУ «ХПИ». – 2007. – № 33. – С. 46–52.
Мельников А. А. Теория автомобиля. Колебания и плавность хода : уч. пособие / А. А. Мельников. – Нижний Новгород : Нижегородский гос. техн. ун-т, 1998. – 112с.
Ротенберг Р. В. Подвеска автомобиля / Р. В. Ротенберг. – М. : Машиностроение, 1972. – 392 с.
Лобас Л. Г. Качественные и аналитические методы в динамике колесных машин / Л. Г. Лобас, В. Г. Вербицкий. – К. : Наукова думка, 1990. – 232 с.
Коул Дж. Методы возмущений в прикладной математике / Джулиан Коул ; пер. с англ. А. И. Державиной и В. Н. Диесперова, под ред. О. С. Рыжова. – М. : Мир, 1972. – 276 с.
Митропольский Ю. А. Метод усреднения в нелинейной механике / Ю. А. Митропольский. – К. : Наукова думка, 1971. – 440 с.
Боголюбов Н. Н. Асимптотические методы в теории нелинейных колебаний / Н. Н. Боголюбов, Ю. А. Митропольский. – М. : Наука, 1974. – 501 с.
Hrubel M. Influence of characteristics of wheeled vehicle suspensions of its road-holding along curved stretches of track / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Science & militariy. – 2014. – V. 9, № 1. – Р. 15–19.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ