Запис Детальніше

Взаємозв’язок профільного навчання і розвиток людського капіталу в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715976/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8990
 
Title Взаємозв’язок профільного навчання і розвиток людського капіталу в Україні
Взаимосвязь профильного обучения и развитие человеческого капитала в Украине
Interconnection of profile education and development of human capital in Ukraine
 
Creator Чижевський, Борис Григорович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description Без інвестицій у розвиток людських ресурсів неможливо здійснювати значні зміни в соціально-економічній сфері будь-якої країни. Як свідчить світовий досвід, лідерами стають країни, які вміють краще за інших використовувати знання, уміння, навички компетентності співробітників.
Без инвестиций в развитие человеческих ресурсов невозможно осуществлять значительные изменения в социально-экономической сфере любой страны. Как свидетельствует мировой опыт, лидерами становятся страны, которые умеют лучше других использовать знания, умения, навыки компетентности сотрудников.
Without investment in the development of human resources, it is impossible to make significant changes in the socio-economic sphere of any country. As world experience shows, countries that are better able to use knowledge, skills and competency skills are becoming leaders.
 
Publisher НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715976/1/%D0%A7%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%91.%D0%93..pdf
- Чижевський, Борис Григорович (orcid.org/0000-0002-7878-1180 <http://orcid.org/0000-0002-7878-1180>) (2019) Interconnection of profile education and development of human capital in Ukraine In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2019 р., м. Київ НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 29-32. ISBN 978-966-644-492-5