Запис Детальніше

Готовність учителя до інновацій в опорному закладі освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715982/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Готовність учителя до інновацій в опорному закладі освіти
Готовность учителя к инновациям в опорном учебном заведении
Readiness of the teacher to innovate in the basic institution of education
 
Creator Онаць, Олена Миколаївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Сучасний учитель має бути носієм освітніх і суспільних змін. Його роль, а скоріше ролі, є сьогодні надзвичайно важливими. Держава та суспільство висувають до вчителя, особливо до вчителя опорного закладу освіти, дуже високі вимоги, і це спонукає його до саморозвитку, самовдосконалення, до пошуку нових форм навчання й розвитку.
Современный учитель должен быть носителем образовательных и общественных изменений. Его роль, а скорее роли, является сегодня очень важны. Государство и общество предъявляют к учителю, особенно к учителю опорного учебного заведения, очень высокие требования, и это побуждает его к саморазвитию, самосовершенствованию, к поиску новых форм обучения и развития.
A modern teacher must be a bearer of educational and social change. His role, but rather the role, is of the utmost importance today. The state and society are pushing for a teacher, especially for the teacher of the institution of education, very high demands, and this induces him to self-development, self-improvement, to find new forms of education and development.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715982/1/Onats.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) (2019) Readiness of the teacher to innovate in the basic institution of education In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 91-93. ISBN 978-966-644-469-4