Готовність учителя до інновацій в опорному закладі освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715982/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Готовність учителя до інновацій в опорному закладі освіти
Готовность учителя к инновациям в опорном учебном заведении Readiness of the teacher to innovate in the basic institution of education |
|
Creator |
Онаць, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Сучасний учитель має бути носієм освітніх і суспільних змін. Його роль, а скоріше ролі, є сьогодні надзвичайно важливими. Держава та суспільство висувають до вчителя, особливо до вчителя опорного закладу освіти, дуже високі вимоги, і це спонукає його до саморозвитку, самовдосконалення, до пошуку нових форм навчання й розвитку.
Современный учитель должен быть носителем образовательных и общественных изменений. Его роль, а скорее роли, является сегодня очень важны. Государство и общество предъявляют к учителю, особенно к учителю опорного учебного заведения, очень высокие требования, и это побуждает его к саморазвитию, самосовершенствованию, к поиску новых форм обучения и развития. A modern teacher must be a bearer of educational and social change. His role, but rather the role, is of the utmost importance today. The state and society are pushing for a teacher, especially for the teacher of the institution of education, very high demands, and this induces him to self-development, self-improvement, to find new forms of education and development. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715982/1/Onats.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) (2019) Readiness of the teacher to innovate in the basic institution of education In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 91-93. ISBN 978-966-644-469-4 |
|