Запис Детальніше

Роль художньої образно-символічної інформації у формуванні професійної культурознавчої компетентності майбутніх редакторів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715989/
http://pvs.uad.lviv.ua/uk/articles/rol-khudozhnoyi-obrazno-simvolichnoyi-informatsiyi-u-formuvanni-profesiinoyi-kulturoznavchoyi-kompetentnosti-maibutnikh-redaktoriv/
 
Title Роль художньої образно-символічної інформації у формуванні професійної культурознавчої компетентності майбутніх редакторів
The role of artistic figurative and symbolic information in shaping the professional competence of future educators
 
Creator Бобренко, Р.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
82 Literature
 
Description На багатьох прикладах продемонстровано загальні та специфічні труднощі сприйняття різних за формою, стилем і часовим періодом художніх творів. Редактори мають володіти високою культурознавчою компетентністю для донесення до читачів і глядачів задуму твору в усій його повноті. В освітньому процесі ми, на жаль, не використовуємо великий виховний і світоглядний потенціал музеїв і їх працівників. В європейських країнах більшість музеїв уже давно стала частиною освітньо-культурного комплексу.
In article on many examples it is shown the general and specific difficulties of perception different under the form, style and time occurrences of works of art. Editors should own high cultural competence for the report to readers and spectators content of products in all its completeness and riches. In educational process we do not use the big educational and world outlook potential of museums and their workers. In the European countries the majority of museums already for a long time became a part of a educationalcultural complex.

 
Publisher Українська академія друкарства
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715989/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%83%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2.pdf
- Бобренко, Р.В. (2007) The role of artistic figurative and symbolic information in shaping the professional competence of future educators Поліграфія і видавнича справа, 1 (45). pp. 89-96. ISSN 0554-4866