Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27485/
|
|
Title |
Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)
Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття) Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття) |
|
Creator |
ПІОНТКОВСЬКИЙ-ВИХВАТЕНЬ, БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів.
У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів. У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27485/1/aref.pdf
ПІОНТКОВСЬКИЙ-ВИХВАТЕНЬ, БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (2019) Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття) Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|