Запис Детальніше

Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27485/
 
Title Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)
Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)
Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття)
 
Creator ПІОНТКОВСЬКИЙ-ВИХВАТЕНЬ, БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
 
Subject Спецради Університету
 
Description У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів.
У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів.
У дисертації охарактеризовано особливості модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в хронологічних межах другої половини ХХ ст. За критерієм суспільно зумовленої мети розроблено періодизацію досліджуваного явища: 1951–1991 – пошуку шляхів удосконалення змісту навчання обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл в умовах трансформації радянської системи освіти на засадах нормативно-знаннєвої парадигми, 1991–1999 – період модернізації змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України в умовах становлення ринкових відносин. У межах кожного періоду визначено етапи. У першому періоді – етап актуалізації вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів (1951–1959); становлення практико-орієнтованого змісту навчання на засадах політехнізації середньої загальноосвітньої школи (1959–1964); пристосування змісту навчання обдарованих учнів до науково-технічного прогресу (1964–1984); оновлення етнокультурного змісту навчання обдарованих учнів в умовах часткової демократизації (1984–1991). У другому – виокремлено два етапи: етап внутрішньошкільної диференціації змісту навчання обдарованих учнів (1991–1996), етап модернізації змісту навчання обдарованих учнів на засадах особистісно орієнтованої парадигми (1996–1999). Висвітлено внесок педагогічної науки і практики в модернізацію змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах Незалежної України у 1991−1999 рр. ХХ ст. За результатами наукового пошуку розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення змісту навчання обдарованих учнів.
 
Date 2019
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27485/1/aref.pdf
ПІОНТКОВСЬКИЙ-ВИХВАТЕНЬ, БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ (2019) Автореферат - Модернізація змісту навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ століття) Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.