Аівтореферат - Соціальна робота з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27486/
|
|
Title |
Аівтореферат - Соціальна робота з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки
Аівтореферат - Соціальна робота з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки Аівтореферат - Соціальна робота з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки |
|
Creator |
Попова, Альона Олексіївна
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
У дисертації вивчено та проаналізовано сутність понять: «громада», «місцева громада», «соціальна робота в місцевій громаді», «соціальна робота з дітьми в місцевих громадах», «територіальна громада», «громада за інтересами», «технології соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах». Вперше здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку системи соціальної роботи з дітьми у місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Розроблено та охарактеризовано етапи розвитку соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки: I етап (кінець XVIII ст. – перша полов. XIX ст.) – зародження приватної філантропії; II етап (друга полов. XIX – початок XX ст.) – становлення соціальної роботи з дітьми в громаді; III етап (початок XX ст. – 30-ті роки ХХ ст.)– професіоналізація соціальної роботи; IV етап (40-ті рр. XX ст. – кінець 60-х рр. XX ст.) – створення інститутів соціальної підтримки місцевих громад; V етап (початок 70-х рр. XX ст. – дотепер) – розвиток системи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах. Визначені особливості організації та здійснення соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Охарактеризовано напрями, зміст, технології, моделі та методи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Проведено порівняльний аналіз соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки та України. У дисертації вивчено та проаналізовано сутність понять: «громада», «місцева громада», «соціальна робота в місцевій громаді», «соціальна робота з дітьми в місцевих громадах», «територіальна громада», «громада за інтересами», «технології соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах». Вперше здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку системи соціальної роботи з дітьми у місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Розроблено та охарактеризовано етапи розвитку соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки: I етап (кінець XVIII ст. – перша полов. XIX ст.) – зародження приватної філантропії; II етап (друга полов. XIX – початок XX ст.) – становлення соціальної роботи з дітьми в громаді; III етап (початок XX ст. – 30-ті роки ХХ ст.)– професіоналізація соціальної роботи; IV етап (40-ті рр. XX ст. – кінець 60-х рр. XX ст.) – створення інститутів соціальної підтримки місцевих громад; V етап (початок 70-х рр. XX ст. – дотепер) – розвиток системи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах. Визначені особливості організації та здійснення соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Охарактеризовано напрями, зміст, технології, моделі та методи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Проведено порівняльний аналіз соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки та України. У дисертації вивчено та проаналізовано сутність понять: «громада», «місцева громада», «соціальна робота в місцевій громаді», «соціальна робота з дітьми в місцевих громадах», «територіальна громада», «громада за інтересами», «технології соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах». Вперше здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку системи соціальної роботи з дітьми у місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Розроблено та охарактеризовано етапи розвитку соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки: I етап (кінець XVIII ст. – перша полов. XIX ст.) – зародження приватної філантропії; II етап (друга полов. XIX – початок XX ст.) – становлення соціальної роботи з дітьми в громаді; III етап (початок XX ст. – 30-ті роки ХХ ст.)– професіоналізація соціальної роботи; IV етап (40-ті рр. XX ст. – кінець 60-х рр. XX ст.) – створення інститутів соціальної підтримки місцевих громад; V етап (початок 70-х рр. XX ст. – дотепер) – розвиток системи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах. Визначені особливості організації та здійснення соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Охарактеризовано напрями, зміст, технології, моделі та методи соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки. Проведено порівняльний аналіз соціальної роботи з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки та України. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27486/1/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84_%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0_19.pdf
Попова, Альона Олексіївна (2019) Аівтореферат - Соціальна робота з дітьми в місцевих громадах Сполучених Штатів Америки Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|