Запис Детальніше

Особливості розробки маркетингової стратегії в digital

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розробки маркетингової стратегії в digital
Features of the development of marketing strategy in digital
 
Creator Гострик, О.М.
Hostryk, A.
 
Subject ринок
маркетингова стратегія
маркетинг
стратегія підприємства
цільова аудиторія
market
marketing strategy
marketing
strategy of enterprise
target audience
 
Description У статті розглянуто принципи розробки маркетингової стратегії в сучасному середовищі DIGITAL. Розглянуто маркетингову модель 7Р і її застосування для просування компанії. Визначені шляхи залучення потенційних клієнтів до співпраці.
The article discusses the principles of developing a marketing strategy in the modern DIGITAL environment. The marketing model 7P and its application for the promotion of the company are considered. Identified ways to attract potential customers to cooperate.
 
Date 2019-05-22T21:04:05Z
2019-05-22T21:04:05Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Гострик О. М. Особливості розробки маркетингової стратегії в digital / О. М. Гострик, М. С. Шепель // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 17–23.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9410
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет