Особливості розробки маркетингової стратегії в digital
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розробки маркетингової стратегії в digital
Features of the development of marketing strategy in digital |
|
Creator |
Гострик, О.М.
Hostryk, A. |
|
Subject |
ринок
маркетингова стратегія маркетинг стратегія підприємства цільова аудиторія market marketing strategy marketing strategy of enterprise target audience |
|
Description |
У статті розглянуто принципи розробки маркетингової стратегії в сучасному середовищі DIGITAL. Розглянуто маркетингову модель 7Р і її застосування для просування компанії. Визначені шляхи залучення потенційних клієнтів до співпраці.
The article discusses the principles of developing a marketing strategy in the modern DIGITAL environment. The marketing model 7P and its application for the promotion of the company are considered. Identified ways to attract potential customers to cooperate. |
|
Date |
2019-05-22T21:04:05Z
2019-05-22T21:04:05Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гострик О. М. Особливості розробки маркетингової стратегії в digital / О. М. Гострик, М. С. Шепель // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 17–23.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9410 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|