Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду
Internet marketing communications as modern tools for brand promotion |
|
Creator |
Орлик, О.В.
Orlyk, O. |
|
Subject |
інтернет
інтернет-комунікації інформаційний простір просування бренду переваги internet internet communications information space brand promotion advantages |
|
Description |
У статті визначено роль та розглянуто особливості застосування сучасних інструментів маркетингових інтернет-комунікацій, їх вплив на діяльність компанії та просування бренду. Окреслено переваги компаній від здійснення комунікацій в мережі Інтернет. Рекомендовано певну сукупність дій, яка надає можливість ефективніше використовувати маркетингові засоби просування в Інтернеті бренду, товарів або послуг компанії.
The article defines the role and discusses the features of the use of modern tools of marketing Internet communications, their impact on the company's activities and brand promotion. The advantages of companies from the implementation of communications on the Internet. A certain set of actions is recommended, which allows more efficient use of marketing tools to promote the company's brand, products or services on the Internet. |
|
Date |
2019-05-22T21:54:50Z
2019-05-22T21:54:50Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Орлик О. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / О. В. Орлик, М. В. Норенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 65–70.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|