Запис Детальніше

Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду
Internet marketing communications as modern tools for brand promotion
 
Creator Орлик, О.В.
Orlyk, O.
 
Subject інтернет
інтернет-комунікації
інформаційний простір
просування бренду
переваги
internet
internet communications
information space
brand promotion
advantages
 
Description У статті визначено роль та розглянуто особливості застосування сучасних інструментів маркетингових інтернет-комунікацій, їх вплив на діяльність компанії та просування бренду. Окреслено переваги компаній від здійснення комунікацій в мережі Інтернет. Рекомендовано певну сукупність дій, яка надає можливість ефективніше використовувати маркетингові засоби просування в Інтернеті бренду, товарів або послуг компанії.
The article defines the role and discusses the features of the use of modern tools of marketing Internet communications, their impact on the company's activities and brand promotion. The advantages of companies from the implementation of communications on the Internet. A certain set of actions is recommended, which allows more efficient use of marketing tools to promote the company's brand, products or services on the Internet.
 
Date 2019-05-22T21:54:50Z
2019-05-22T21:54:50Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Орлик О. В. Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду / О. В. Орлик, М. В. Норенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 65–70.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9416
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет