Теоретико-методологічні аспекти вивчення історії феномену педагогічного новаторства
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716026/
https://ukrlogos.in.ua/documents/prykladni_naukovi_rozrobky_ta_teoretychni_doslidzhennia_%D0%A5%D0%A5%D0%86_stolittia_tom_2.pdf |
|
Title |
Теоретико-методологічні аспекти вивчення історії феномену педагогічного новаторства
Theoretical and methodological aspects of studying the history of the phenomenon of pedagogical innovation |
|
Creator |
Дічек, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті встановлено, що з другої половини ХХ ст. в Україні поступово склалася практика, а згодом – певна система виявлення, наукового узагальнення, оприлюднення і широкої популяризації серед освітян кращих здобутків окремих учителів й учительських колективів, що зробило можливим масово, в усіх регіонах країни, добирати зразки новаторських здобутків й організовувати спрямоване педагогічне новаторство завдяки організації педагогічних колективів на розроблення актуальних методичних проблем. Особливу роль у процесі нагромадження кращих зразків педагогічного новаторства відіграють інститути післядипломної педагогічної освіти України. The article found that from the second half of the twentieth century. Ukraine gradually developed a practice, and subsequently - a certain system of detection, scientific synthesis, promulgation and widespread popularization among teachers of the best achievements of individual teachers and teaching staff made it possible to massively, in all regions of the country, pedagogical innovation through the organization teaching staff to develop relevant methodological problems. |
|
Publisher |
ГО «Європейська наукова платформа»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716026/1/%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%20%D0%9D.%D0%9F.%20prykladni_naukovi_rozrobky_ta_teoretychni_doslidzhennia_%D0%A5%D0%A5%D0%86_stolittia_tom_83-85.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2019) Theoretical and methodological aspects of studying the history of the phenomenon of pedagogical innovation In: Applied scientific research and theoretical studies XXI century: Sat. sciences. works "ΛΌГOΣ" with materials international scientific and practical. Conf., Vinnitsa, April 15, 2019 ГО «Європейська наукова платформа», м. Вінниця, Україна, pp. 82-84. ISBN 978-617-7171-80-4 |
|