Запис Детальніше

Теоретико-методологічні аспекти вивчення історії феномену педагогічного новаторства

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716026/
https://ukrlogos.in.ua/documents/prykladni_naukovi_rozrobky_ta_teoretychni_doslidzhennia_%D0%A5%D0%A5%D0%86_stolittia_tom_2.pdf
 
Title Теоретико-методологічні аспекти вивчення історії феномену педагогічного новаторства
Theoretical and methodological aspects of studying the history of the phenomenon of pedagogical innovation
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті встановлено, що з другої половини ХХ ст. в Україні поступово склалася практика, а згодом – певна система виявлення, наукового узагальнення, оприлюднення і широкої популяризації серед освітян кращих здобутків окремих учителів й учительських колективів, що зробило можливим масово, в усіх регіонах країни, добирати зразки новаторських здобутків й організовувати спрямоване педагогічне новаторство завдяки організації педагогічних колективів на розроблення актуальних методичних проблем.
Особливу роль у процесі нагромадження кращих зразків педагогічного новаторства відіграють інститути післядипломної педагогічної освіти України.
The article found that from the second half of the twentieth century. Ukraine gradually developed a practice, and subsequently - a certain system of detection, scientific synthesis, promulgation and widespread popularization among teachers of the best achievements of individual teachers and teaching staff made it possible to massively, in all regions of the country, pedagogical innovation through the organization teaching staff to develop relevant methodological problems.
 
Publisher ГО «Європейська наукова платформа»
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716026/1/%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%20%D0%9D.%D0%9F.%20prykladni_naukovi_rozrobky_ta_teoretychni_doslidzhennia_%D0%A5%D0%A5%D0%86_stolittia_tom_83-85.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2019) Theoretical and methodological aspects of studying the history of the phenomenon of pedagogical innovation In: Applied scientific research and theoretical studies XXI century: Sat. sciences. works "ΛΌГOΣ" with materials international scientific and practical. Conf., Vinnitsa, April 15, 2019 ГО «Європейська наукова платформа», м. Вінниця, Україна, pp. 82-84. ISBN 978-617-7171-80-4