Запис Детальніше

Культурологічний модус формування національної свідомості та самосвідомості в опорному закладі освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716028/
https://www.ukrlogos.in.ua/documents/problems_and_achievements_of_modern_science_volume_4.pdf
 
Title Культурологічний модус формування національної свідомості та самосвідомості в опорному закладі освіти
Культурологический модус формирования национального сознания и самосознания в опорном учебном заведении
Cultural mode of formation of national consciousness and self-awareness in the basic institution of education
 
Creator Онаць, Олена Миколаївна
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Заклади загальної середньої освіти є інститутами громадянського та національно-патріотичного виховання, які втілюють державну політику та національну ідею.
Учреждения общего среднего образования являются институтами гражданского и национально-патриотического воспитания, воплощают государственную политику и национальную идею.
Institutions of general secondary education are institutes of civil and national patriotic education, which embody state policy and a national idea.
 
Publisher NGO «European Scientific Platform»
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716028/1/%D0%9E%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%8C_%D1%82%D0%BE%D0%BC4.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) (2019) Cultural mode of formation of national consciousness and self-awareness in the basic institution of education In: Problems and achievements of modern science : coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019 NGO «European Scientific Platform», м. Корк, Ірландія, pp. 33-36. ISBN 978-617-7171-80-4