Життєві завдання особистості в інтерперсональному контексті
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716031/
|
|
Title |
Життєві завдання особистості в інтерперсональному контексті
Personal life tasks in interpersonal context |
|
Creator |
Титаренко, Тетяна Михайлівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Показано вплив психологічного простору значущих стосунків на психологічний час особистості, на моделювання майбутнього. Життєві завдання розглянуто як одиниці структурування особистісного майбутнього, як спосіб синтезу просторово-часової і смислової перспективи, своєрідний персонологічний хронотоп. З’ясовано значення механізму повної і часткової, свідомої і неусвідомлюваної ідентифікації для прогнозування людиною власного майбутнього. Розглянуто способи вирішення інтерперсонально та інтраперсонально обумовлених життєвих завдань, визначено їх специфіку порівняно з іншими формами самопрогнозування. Типи вирішення життєвих завдань (імпульсивний, ризикований, врівноважений, обережний, інертний) проаналізовано відповідно до вікових етапів: дитинства, підліткового віку, юнацтва, зрілості, пізньої зрілості.
The influence of the psychological space of meaningful relationships on the psychological time of the person, on the modeling of the future, is shown. Life-tasks are considered as units of the structuring of the personal future, as a method for the synthesis of spatial-temporal and semantic perspectives, a kind of personal chronotope. The value of the mechanism of full and partial, conscious and unconscious identification for prediction of a person's own future is determined. The ways of solving inter-personally and intra-personally determined life-tasks are considered, their specificity is determined in comparison with other forms of self-prediction. Types of life-tasks solving (impulsive, risky, balanced, cautious, and inert) are analyzed according to the age stages: childhood, adolescence, adolescence, maturity, and late maturity. |
|
Publisher |
Академія педагогічних наук України
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716031/1/%D0%96%D0%98%D0%A2%D0%A2%D0%84%D0%92%D0%86%20%D0%97%D0%90%D0%92%D0%94%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%92%20%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%A3%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%9A%D0%A1%D0%A2%D0%86-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BE.pdf
- Титаренко, Тетяна Михайлівна (orcid.org/0000-0001-8522-0894 <http://orcid.org/0000-0001-8522-0894>) (2008) Personal life tasks in interpersonal context Психолого-педагогічні засади розвитку особистості в освітньому просторі: Матер. методол. семінару АПН України. pp. 411-418. |
|