Запис Детальніше

Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація
Communication tools of Internet marketing: analysis and systematization
 
Creator Орлик, О.В.
Orlyk, O.
 
Subject internet-маркетинг
комунікації
інструменти
технології
просування продукції
internet marketing
communications
tools
technologies
product promotion
 
Description Розглянуто сучасні інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо їх раціонального використання компаніями для просування продукції у віртуальному середовищі.
Considered modern tools of Internet-marketing and the specifics of their use. The results of systematization of the main tools and technologies of Internet marketing are presented, the essence of each category is revealed. Recommendations were made for their rational use by companies to promote products in a virtual environment.
 
Date 2019-05-23T20:53:38Z
2019-05-23T20:53:38Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Орлик О. В. Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / О. В. Орлик, Ю. А. Антоненко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 78–83.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет