Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація
Communication tools of Internet marketing: analysis and systematization |
|
Creator |
Орлик, О.В.
Orlyk, O. |
|
Subject |
internet-маркетинг
комунікації інструменти технології просування продукції internet marketing communications tools technologies product promotion |
|
Description |
Розглянуто сучасні інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо їх раціонального використання компаніями для просування продукції у віртуальному середовищі.
Considered modern tools of Internet-marketing and the specifics of their use. The results of systematization of the main tools and technologies of Internet marketing are presented, the essence of each category is revealed. Recommendations were made for their rational use by companies to promote products in a virtual environment. |
|
Date |
2019-05-23T20:53:38Z
2019-05-23T20:53:38Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Орлик О. В. Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизація / О. В. Орлик, Ю. А. Антоненко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 78–83.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9419 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|