Запис Детальніше

Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті
Targeting and retargeting in advertising the products and services on the Internet
 
Creator Орлик, О.В.
Orlyk, O.
 
Subject таргетинг
ретаргетінг
інтернет
рекламування
цільова аудиторія
targeting
retargeting
internet
advertising
target audience
 
Description У статті розкрито особливості таргетингу і ретаргетінгу. Розглянуто основні види цих двох методів інтернет-рекламування. Висвітлено механізми роботи таргетингу і ретаргетінгу. Окреслено основні фактори та методи пошуку цільового глядача реклами. Визначено переваги та недоліки ретаргетінг.
The article reveals the features of targeting and retargeting. The main types of these two methods of online advertising are considered. The mechanisms of targeting and retargeting are covered. It describes the main factors and methods for finding the target viewer of advertising. Advantages and disadvantages of retargeting identified.
 
Date 2019-05-23T21:16:21Z
2019-05-23T21:16:21Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Орлик О. В. Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, Л. В, Гайченко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 89–99.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет