Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті
Targeting and retargeting in advertising the products and services on the Internet |
|
Creator |
Орлик, О.В.
Orlyk, O. |
|
Subject |
таргетинг
ретаргетінг інтернет рекламування цільова аудиторія targeting retargeting internet advertising target audience |
|
Description |
У статті розкрито особливості таргетингу і ретаргетінгу. Розглянуто основні види цих двох методів інтернет-рекламування. Висвітлено механізми роботи таргетингу і ретаргетінгу. Окреслено основні фактори та методи пошуку цільового глядача реклами. Визначено переваги та недоліки ретаргетінг.
The article reveals the features of targeting and retargeting. The main types of these two methods of online advertising are considered. The mechanisms of targeting and retargeting are covered. It describes the main factors and methods for finding the target viewer of advertising. Advantages and disadvantages of retargeting identified. |
|
Date |
2019-05-23T21:16:21Z
2019-05-23T21:16:21Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Орлик О. В. Таргетинг та ретаргетінг у рекламі продуктів та послуг в Інтернеті / О. В. Орлик, Л. В, Гайченко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – Вип. 1. – С. 89–99.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9421 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|