Запис Детальніше

Основні теоретичні положення проектування змісту навчального посібника з біології для учнів профільної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716039/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Основні теоретичні положення проектування змісту навчального посібника з біології для учнів профільної школи
Тhe basic theoretical provisions of the designing of content of the educational textbook of biology for profile school
 
Creator Коршевнюк, Т. В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Подано основні теоретичні положення, на яких ґрунтується розроблення змісту навчального посібника з біології у структурі навчально-методичного забезпечення варіативного складника профільної середньої біологічної освіти. Закцентовано увагу на оцінювально-рефлексивному компоненті посібника, доцільності об’єднання нававчального матеріалу профорієнтаційного характеру у функціональні блоки, Зазначено, що використання холістичного підходу до проектування змісту посібника забезпечить урахування індивідуального стилю пізнання учнів з правопівкульним (наочно-образним) і лівопівкульним (абстрактно-логічним) мисленням.
The main theoretical positions on the basis of the development of the content of the textbook of biology in the structure of teaching and methodological support of the variative component of the profile secondary biological education are presented. The focus is on the evaluation and reflexive component of the textbook, the feasibility of combining the initial material of the vocational orientation into functional blocks. It is noted that the use of a holistic approach to designing the contents of the manual will ensure that the individual learning style of pupils with right-hemispheric (visual-shaped) and left-tongue (abstract-logical ) thinking.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716039/1/12_tezy-na-sayt-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-64-65.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (orcid.org/0000-0003-0430-5808 <http://orcid.org/0000-0003-0430-5808>) (2019) Тhe basic theoretical provisions of the designing of content of the educational textbook of biology for profile school In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 63-64. ISBN 978-966-644-469-4