Основні теоретичні положення проектування змісту навчального посібника з біології для учнів профільної школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716039/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Основні теоретичні положення проектування змісту навчального посібника з біології для учнів профільної школи
Тhe basic theoretical provisions of the designing of content of the educational textbook of biology for profile school |
|
Creator |
Коршевнюк, Т. В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
Подано основні теоретичні положення, на яких ґрунтується розроблення змісту навчального посібника з біології у структурі навчально-методичного забезпечення варіативного складника профільної середньої біологічної освіти. Закцентовано увагу на оцінювально-рефлексивному компоненті посібника, доцільності об’єднання нававчального матеріалу профорієнтаційного характеру у функціональні блоки, Зазначено, що використання холістичного підходу до проектування змісту посібника забезпечить урахування індивідуального стилю пізнання учнів з правопівкульним (наочно-образним) і лівопівкульним (абстрактно-логічним) мисленням.
The main theoretical positions on the basis of the development of the content of the textbook of biology in the structure of teaching and methodological support of the variative component of the profile secondary biological education are presented. The focus is on the evaluation and reflexive component of the textbook, the feasibility of combining the initial material of the vocational orientation into functional blocks. It is noted that the use of a holistic approach to designing the contents of the manual will ensure that the individual learning style of pupils with right-hemispheric (visual-shaped) and left-tongue (abstract-logical ) thinking. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716039/1/12_tezy-na-sayt-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-64-65.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (orcid.org/0000-0003-0430-5808 <http://orcid.org/0000-0003-0430-5808>) (2019) Тhe basic theoretical provisions of the designing of content of the educational textbook of biology for profile school In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 63-64. ISBN 978-966-644-469-4 |
|