Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність методики взаємопов'язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності
 
Names Бурак, Мар’яна
Burak, Mariana
Date Issued 2019 (iso8601)
Abstract У статті доведено ефективність методики взаємопов'язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності. Закцентовано на вагомості урахування сутності та структури відповідних компетентностей у процесі експериментального навчання, спрямованого на їх формування. З метою оцінювання професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності визначено рівні їх сформованості та показники. Оцінювання рівнів сформованості професійно орієнтованої компетентності в говорінні й інформаційно-комунікаційної компетентності відбувалося перед початком експериментального навчання та після його завершення з використанням якісних (відкрите спостереження, тестування) та кількісних методів дослідження (непараметричний критерій Манна-Уітні з обрахунком статистичної значущості різниці вибірок по медіані).
Genre Article
Topic професійно орієнтована компетентність в говорінні
Identifier Бурак, М. Ефективність методики взаємопов'язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності [Текст] / М. Бурак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 1 (85). – С. 3–17.