Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Структура освіти дорослих у Великій Британії наприкінці XX – на початку XXI століття
 
Names Орос, Ільдіко Імріївна
Oros, Ildiko Imriivna
Date Issued 2019 (iso8601)
Abstract Ми поставили за мету схарактеризувати структуру освіти дорослих у Великій Британії наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. З'ясовано тенденції розвитку системи вищої освіти дорослих у Великій Британії (кінець XX – початок XXI століття).
У статті використано методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної літератури); інтерпретаційно-аналітичний метод; метод порівняльно-історичного аналізу.
Аналіз структури освіти дорослих наприкінці XX – на початку XXI століття у Великій Британії дозволяє ствердити наступне: основними рисами реформ освіти дорослого населення в зазначений період є: розробка національної кваліфікаційної шкали для професійної і вищої освіти; безперервне підвищення кваліфікації дорослих; взаємодія виробництва й науки; надання керівниками підприємств переваги робітникам, які мають ступінь бакалавра з відзнакою; збільшення кількості дорослих студентів та ЗВО для їх підготовки; реалізація ідеї громадської освіти через різні типи неформальних закладів освіти; активне запровадження дистанційних технологій; реалізація нового механізму фінансування із залученням недержавних та громадських фінансових ресурсів.
Genre Article
Topic освіта дорослих
Identifier Орос, І. І. Структура освіти дорослих у Великій Британії наприкінці XX – на початку XXI століття [Текст] / І. І. Орос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 1 (85). – С. 171–180.