Запис Детальніше

Цифрові технології маркетингу в управлінні брендом банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цифрові технології маркетингу в управлінні брендом банку
 
Creator Зимбалевська, Ю. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-05-27T11:09:49Z
2019-05-27T11:09:49Z
2019-04-14
 
Type Article
 
Identifier Зимбалевська Ю. В. Цифрові технології маркетингу в управлінні брендом банку [Електронний ресурс] / Зимбалевська Ю. В. // Розвиток банківських послуг та інновацій в цифровій економіці : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, Київ, 14 квіт. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Фін.-екон. ф-т, Каф. банк. справи, Банк. клуб КНЕУ ; [наук. ред.: Л. О. Примостка, І. Б. Охрименко, А. В. Нікітін]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 304–307. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/30456
 
Language uk