Вивчення теми «Еволюція органічного світу»
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716034/
|
|
Title |
Вивчення теми «Еволюція органічного світу»
Learning of the theme "Evolution of the organic world" |
|
Creator |
Коршевнюк, Т. В.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general |
|
Description |
У статті наведено характеристику навчального матеріалу теми «Еволюція органічного світу», особливості результатів її вивчення дев’ятикласниками. Розглянуто чинники мотивації учнів цього віку, способи підвищення їхньої пізнавальної активності. Зазначено, що групові навчальні проекти, виконання контекстних завдань забезпечують створення таких умов навчання, в яких школярі зможуть побачити результати своєї діяльності, відчути її значущість, отримати задоволення від спілкування і спільної роботи. Наведено приклади завдань з теми для індивідуального виконання чи у складі групи.
The article gives a description of the educational material of the topic "Evolution of the organic world", peculiarities of the results of its learning in the ninth grade. The factors of motivation of students of this age, ways of improving their cognitive activity are considered. It is noted that group learning projects, implementation of contextual tasks ensure the creation of such conditions of learning, in which students can see the results of their activities, feel their significance, enjoy communication and work together. Examples of tasks for a theme for individual performance or as part of a group are given. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716034/1/Bio_him_2_2019a-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-5-8.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (orcid.org/0000-0003-0430-5808 <http://orcid.org/0000-0003-0430-5808>) (2019) Learning of the theme "Evolution of the organic world" Біологія і хімія в рідній школі, 2 (131). pp. 5-8. |
|