Запис Детальніше

Жестова мова, як основна форма роботи навчання глухих дітей

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716063/
 
Title Жестова мова, як основна форма роботи навчання глухих дітей
Sign language, as the main form of work, education for deaf children
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті встановлено, що немає жодної спеціальної школи, в якій би не вживалася жестова мова як на уроках, так і в позаурочний час. Характерним при цьому є те, що жестова мова використовується широко усним, писемним і дактильним мовленням. Доведено, що жестова мова співіснує зі словесною в комунікативній і когнітивній діяльності глухих, має для них неабияку інформативну цінність. Перш за все, глухі учні значно краще розуміють
повідомлення, передані жестовою мовою, ніж усною. У статті показано, що жестова мова - одна з розвинених і своєрідних мов людства, вона відіграє важливу роль у житті глухих, їх когнітивній і комунікативній діяльності.
The article establishes that there is no special school in which no sign language would be used, either in the classroom or during off-hour work. It is characteristic that the sign language is used in widely spoken, written and ductile speech. It is proved that sign language coexists with verbal communication and cognitive activity of the deaf, has for them a great informative value. First of all, deaf students have a much better understanding of the messages transmitted by the sign language than the oral one. The article shows that sign language is one of the developed and peculiar languages ​​of humanity, it plays an important role in the life of the deaf, their cognitive and communicative activities
 
Publisher Маріупольський коледж ДВНЗ Приазовський державний технічний університет
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716063/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C.%20%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97%20%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C-502-503.pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (2019) Sign language, as the main form of work, education for deaf children In: Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи. Матеріали Всеукраїнської конференції студентів та викладачів ЗВО (17 травня 2019 року, м. Маріуполь) Маріупольський коледж ДВНЗ Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь, Україна, pp. 502-503.