Запис Детальніше

Соціальний маркетинг, як частина розвитку суспільства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальний маркетинг, як частина розвитку суспільства
 
Creator Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Лукавая, А.М.
 
Subject соціальний маркетинг
социальный маркетинг
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-18T11:04:50Z
2012-09-18T11:04:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Олефіренко, О.М. Соціальний маркетинг,як частина розвитку суспільства [Текст] / О.М. Олефіренко, А.М. Лукавая // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 76-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28660
 
Language uk