Соціальний маркетинг, як частина розвитку суспільства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальний маркетинг, як частина розвитку суспільства
|
|
Creator |
Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович Olefirenko, Oleh Mykhailovych Лукавая, А.М. |
|
Subject |
соціальний маркетинг
социальный маркетинг |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-18T11:04:50Z
2012-09-18T11:04:50Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олефіренко, О.М. Соціальний маркетинг,як частина розвитку суспільства [Текст] / О.М. Олефіренко, А.М. Лукавая // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 76-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28660 |
|
Language |
uk
|
|