Запис Детальніше

Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання
Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers
 
Creator Мордоус, І. О.
Рога, В. Г.
 
Subject інтеграція
навчання іноземної мови
діти дошкільного віку
предметне малювання
integration
foreign language teaching
preschool-aged children
subject drawing
372:2.016:75
 
Description Одним із домінуючих шляхів забезпечення ефективності процесу навчання дітей дошкільного віку іноземної мови визнаний інтегрований підхід. Він дозволяє розширити рамки спеціально організованих занять і вивести сприйняття дітьми іноземної мови за межі предметності, тобто формувати сприймання її як засобу спілкування.
One of the dominant ways to ensure the effectiveness of process of teaching preschool-aged children of a foreign language is recognized as an integrated approach. It allows to expand the scope of specially organized classes and to bring the children’s perception of a foreign language beyond the limits of objectivity, that is, to form its perception as a means of communication.
 
Date 2019-05-28T07:00:29Z
2019-05-28T07:00:29Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Мордоус, І. О. Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання = Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers / І. О. Мордоус, В. Г. Рога // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 98-110.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513
 
Language uk
 
Publisher «Видавництво «Гілея»