Запис Детальніше

Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку
Social and ontological determinants of content appearance on facebook personal profile
 
Creator Страшко, Ірина Володимирівна
 
Subject соціальна мережа
Фейсбук
профіль
контент
селфі
самопрезентація
цифрове Я
social networking
Facebook
profile
content
selfie
self– presentation
digital Sel
316.77: 316.774:316.472.45:77+111.1
 
Description Персональний профіль користувача соціальної мережі є цифровим об’єктом, особливості створення якого залежать від ціннісних орієнтацій і інтенцій його власника. Метою статті є розгляд соціальних та онтологічних факторів контентного наповнення особистого профілю Фейсбуку. Від самого початку розрахований на публічне сприйняття, персональний профіль наповнюється вмістом, який є результатом цілеспрямованої діяльності самого власника профілю і його взаємодії з Іншим. Презентація себе на стіні профілю створює умови для виникнення цифрового Я, яке формується з візуальних і наративних елементів, що пов’язані з самооцінкою власника профілю і бажаним сприйняттям зі сторони Іншого. Вона стає маніфестованим процесом, заснованим на відтворенні, поширенні, тиражуванні цифрового Я користувача. Тому «межами» профілю є реальне і цифрове Я, первинним значенням якого є образ – те, що схоже на реальне і сприймається Іншим як таке, але є інакшим в сенсі його штучності.
A personal profile of a social networking user is a digital object, which
creation peculiarities depend on its owner values and intentions. The purpose
of the article is to consider the social and ontological content–filling factors
for a personal Facebook profile. Initially being designed for public perception,
a profile is filled with content, which reflects the results of a profile owner
activity and his/her interaction with the Other. Self–presentation on the profile
wall creates conditions for the emergence of digital Self, formed from visual
and narrative components, which are related to the self–esteem of a profile
owner and the desired perception from the Other. Self–presentation becomes a
manifested process based on the reproduction, distribution, replication of the
user’s digital Self. Therefore, profile «boundaries» are created from real and
digital Self, which primary meaning is an image, that looks like real and is
perceived by the Other as such, but is different in the sense of its artificiality
 
Date 2019-05-30T09:02:56Z
2019-05-30T09:02:56Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Страшко, І. В. Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку / І. В. Страшко // Гілея : науковий вісник / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Українська АН ; [шеф-ред. В. П. Андрущенко ; голов. ред. В. М. Вашкевич]. - Київ : Гілея, 2019. - Вип. 141 (2). Ч. 2 : Філософські науки. – С. 117-121.
2076–1554
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24530
 
Language uk
 
Publisher «Видавництво «Гілея»