Запис Детальніше

Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства
 
Creator Стернюк, О. Б.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 658.8
 
Description Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.
 
Date 2019-05-27T12:04:38Z
2019-05-27T12:04:38Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Стернюк О. Б. Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства . / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 270–274. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45085
 
Language uk
 
Relation 1. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. — М., 2000. 2. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 3. Кіндрацька Г.1. Основи стратегічного менеджменту. — Львів, 2000. 4.Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб, 2001.
 
Rights © Стернюк О. Б., 2002
 
Format 270-274
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"