Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства
|
|
Creator |
Стернюк, О. Б.
|
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
658.8
|
|
Description |
Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.
|
|
Date |
2019-05-27T12:04:38Z
2019-05-27T12:04:38Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стернюк О. Б. Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства . / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 270–274. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45085 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. — М., 2000. 2. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 3. Кіндрацька Г.1. Основи стратегічного менеджменту. — Львів, 2000. 4.Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб, 2001.
|
|
Rights |
© Стернюк О. Б., 2002
|
|
Format |
270-274
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|