Запис Детальніше

Суперечності в поглядах на місце збуту в маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суперечності в поглядах на місце збуту в маркетингу
 
Creator Огерчук, Ю. В.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 658.8
 
Description Розглянуто визначення основних понять, пов’язаних із збутом. Зроблено акцент на розбіжностях в американському та європейському підходах щодо місця збуту в системі маркетингових інструментів. За американським підходом маркетинг є філософією ринковозорієнтованого підприємництва і базується на чотирьох маркетингових інструментах, де збуту не відведено постійного місця, а продаж є елементом комунікаційної політики. Європейська концепція не визнає домінування маркетингу. Маркетинг і збут мають в організації чітко визначені завдання. Definitions of major notions related to sale are considered. Divergences between American and European approaches as to the place of sale in the system of marketing tools are accentuated. In accordance with the American approach marketing is dealt with as a philosophy of market-oriented entrepreneurship, and is based on 4 marketing tools, where sale has not been provided a permanent place, and selling is found to be an element of communication policy. The European concept does not recognize the domination of marketing. Marketing and sale share specific tasks in organization.
 
Date 2019-05-27T12:17:34Z
2019-05-27T12:17:34Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Огерчук Ю. В. Суперечності в поглядах на місце збуту в маркетингу / Ю. В. Огерчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 308–313. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45093
 
Language uk
 
Relation 1. Bald, M.: (Großkunden), Großkunden gewinnen und professionell betreuen, München 1996. 2. Kotier, P./ Bliemel, F.: (Marketing-Management), Marketing-Management, 10. Aufl., Stuttgart 2001. 3. Nieschlag, R./ Dichtl, E/ Hoerschen, H.: (Marketing), Marketing, 14. Aufl., Berlin 1985. 4. Becker, J.: (Marketing-Konzeption), Marketing-Konzeption, 6. Aufl., München 1998. 5. Engeser, M.: (Stiefmütterlich), Unternehmen Marketing - Stiefmütterlich, in: Wrtschaftswodhe, Nr. 6, 2001, S. 110 - 111. 6. Meffert, H.: (Marktori entier te Unternehmensführung), Marktorientierte Unternehmensführung und Direkt Marketing, Handbuch Direkt Marketing, 6. Aufl., Wiesbaden 1991, S. 31 - 49. 7. Winkelmann, Peter: Marketing und Vertrieb: Fundamente für die Marktorientierte Unternehmensführung / von Peter W/nkelmann. - München; Wien; Oldenburg, 2002. 8. W/nkelmann, Peter: Vertriebskonzeption und Vertriebsteuerung: die operativen Elemente des Marketing / von Peter Winkelmann. - München, 2000. 9. Wtàs, H. Ch.: (Marketing), Marketing, 11. Aufl., Ludwigshafen 2000. 10. Ahlert, D. (1996): Distributionspolitik, 3. Aufl., Stuttgart - Jena, 1996.
 
Rights © Огерчук Ю. В., 2002
 
Format 308-313
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"