Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства
|
|
Creator |
Мороз, Л. І.
|
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
339.138:330.075.8
|
|
Description |
Розглянуто практичний маркетингово-логістичний аспект аналізу договірних зобов’язань та визначення оптимального рівня матеріально-технічних запасів у формуванні товарної політики підприємства. Practical marketing-logistic aspect of analysis of contractual obligations and determination of optimum level of material and technical resources in forming of goods politics by enterprise are considered.
|
|
Date |
2019-05-27T12:14:33Z
2019-05-27T12:14:33Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мороз Л. І.Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства / Л. І. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 299–303. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45091 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности формы. — М., 1997. 2. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика. — М., 1997. 3. Невелев А.М., Касьян И.И. Материально-техническое снабжение и сбыт на промышленном предприятии. — К., 1980.
|
|
Rights |
© Мороз Л. І., 2002
|
|
Format |
299-303
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|