Запис Детальніше

Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства
 
Creator Мороз, Л. І.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 339.138:330.075.8
 
Description Розглянуто практичний маркетингово-логістичний аспект аналізу договірних зобов’язань та визначення оптимального рівня матеріально-технічних запасів у формуванні товарної політики підприємства. Practical marketing-logistic aspect of analysis of contractual obligations and determination of optimum level of material and technical resources in forming of goods politics by enterprise are considered.
 
Date 2019-05-27T12:14:33Z
2019-05-27T12:14:33Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. І.Інтеграція маркетингу і логістики у формуванні товарної політики підприємства / Л. І. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 299–303. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45091
 
Language uk
 
Relation 1. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности формы. — М., 1997. 2. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика. — М., 1997. 3. Невелев А.М., Касьян И.И. Материально-техническое снабжение и сбыт на промышленном предприятии. — К., 1980.
 
Rights © Мороз Л. І., 2002
 
Format 299-303
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"